Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
YDB-101 | İNGİLİZCE-I | Ders | 1 | 1 | 2,00 |
Önlisans
Türkçe
Öğrencilerin temel İngilizce dil bilgisi yapılarıyla ilgili bilgi edinmelerini sağladıktan sonra, bu bilginin kalıcı olması için bol alıştırmalarla pekiştirip, konu sonlarında yapılan çeviri çalışmaları ile kendi anadilleri ve İngilizce arasında köprü kurmalarını sağlamak; İngilizce öğrenimine yeni başlayan öğrencilere öngörülen dilbilgisi, kelime bilgisi, konuşma, duyduğunu anlama, okuma ve yazma konularında istenen tutum ve davranışları kazandırmaktır.
Nazmi BÜK
1 | Öğrenciler yabancı dilde yazı veya söz ile anlatılmak isteneni doğru olarak anlayabilecekler |
2 | Öğrenciler amaca uygun yazım tekniğini kullanarak anlaşılır şekilde yazabilmeyi öğrenmiş olacaklar |
3 | Öğrenciler anlatmak isteneni anlaşılır bir şekilde sözle ifade edebileceklerdir. |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
1. Yabancı dilde yazı veya söz ile anlatılmak isteneni doğru olarak anlayabilme. 2. Amaca uygun yazım tekniğini kullanarak anlaşılır şekilde yazabilme. 3. Anlatılmak isteneni anlaşılır bir şekilde sözle ifade edebilme.
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Verb "to be" (present), personal pronouns, posessive adjectives | ||
2 | This- That, These-Those, A, An, the, Singular- Plural Nouns, Cardinal Numbers, Days | ||
3 | There is- There are, Countable- Uncountable Nouns, Possesive Pronouns, Possesive Case "'s" and "of" | ||
4 | How many, How much, a few, a little, some, any, many, enough, Seasons, Months | ||
5 | Have got - Has got, Object Pronouns, Ordinal Numbers, Family members | ||
6 | Telling the time, Present Simple Tense (positive, negative, question sentences), Frequency Adverbs, use of Present Simple Tense reading and exercises | ||
7 | Present Continuous Tense (positive, negative, question sentences) and use of Present Continuous Tense | ||
8 | Ara Sınav | ||
9 | Present Continouos Tense & Present Simple Tense reading and exercises, Modal Verbs : "Can, must, Should, Have to" | ||
10 | Present Continuous with Future Meaning and Exercises, Prepositions of Time and Place | ||
11 | Past Simple Tense (positive, negative, question sentences) and use of Past Simple Tense, Time Adverbs used with Past Simple, reading and exercises | ||
12 | Verb "to be" with Past meaning and exercises, Writing about a memory ( Past simple exercise), | ||
13 | Adjectives " Comparative form", Describing a person, writing about a friend. | ||
14 | Adjectives " Superlative form", Reading and Exercises | ||
15 | Revision Parts 4, 5, 6, 7, 8, and Exercises on Campus Grammar, | ||
16 | Final Exam |
“ Campus Grammar”, Nobel Yayınevi, İstanbul 2010, Salim RAZI, Nalan Razı. “Success in English”, Nobel Yayınevi, İstanbul 2010, 6. Basım, Alper ARSLAN.
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 7 | 5 | 35 |
Toplam İş Yükü (saat) | 65 |
ÖÇ 1 |
ÖÇ 2 |
ÖÇ 3 |