Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
RTVP-117 | KİŞİLERARASI İLETİŞİM | Seçmeli Ders Grubu | 1 | 1 | 2,00 |
Önlisans
Türkçe
İletişim süreçlerini yönetebilme, kişilerarası etkin iletişim kurabilme.
Öğr. Gör. Gamzehan Binici
1 | Temel iletişim süreçlerini ve kişiler arası iletişimin önemini kavrar |
2 | Kişilerarası iletişim unsurlarını etkin ve işlevsel olarak uygular |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
İletişimin temel dinamikleri, Çatışma, Empati, Kişilerarası iletişim unsurları.
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | İletişim kavramı, iletişimin amaçları, temel iletişim süreci | ||
2 | İletişim Türleri:Kişi içi iletişim, kişilerarası iletişim, örgütsel iletişim, kitle iletişimi. | ||
3 | İletişim Türleri:Kişi içi iletişim, kişilerarası iletişim, örgütsel iletişim, kitle iletişimi. | ||
4 | Sözlü iletişim, Yazılı iletişim | ||
5 | Kişilerarasıiletişimin temel unsurları | ||
6 | Kendini ifade etme becerileri | ||
7 | kendini ifade etme becerileri | ||
8 | Ara sınav | ||
9 | Dinleme becerileri | ||
10 | Sözlü iletişim becerileri | ||
11 | Çatışma kavramı ve çözümü | ||
12 | Çatışma kavramı ve çözümü | ||
13 | Empati ve empatik iletişim | ||
14 | Aile içi iletişim | ||
15 | Aile içi iletişim | ||
16 | Yarıyıl sonu sınavı |
Üstün DÖKMEN- İletişim Çalışmaları ve Empati-Sistem Yayıncılık, Doğan CÜCELOĞLU- Yeniden İnsan İnsana-Remzi Kitabevi.Kişilerarası İletişim-Peter HARTLEY-İmge Kitabevi,
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Derse Katılım | 15 | 2 | 30 |
Bireysel Çalışma | 10 | 2 | 20 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 3 | 3 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 4 | 4 |
Toplam İş Yükü (saat) | 57 |
ÖÇ 1 |
ÖÇ 2 |