Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
RTVP-206 | HALKLA İLİŞKİLER | Seçmeli Ders Grubu | 2 | 3 | 2,00 |
Önlisans
Bu ders ile öğrenci, halkla ilişkiler faaliyetleri yapma yeterlikleri kazandırılacaktır
1 | 1. Halkla ilişkilerde imaj ve strateji geliştirmek |
2 | 2. Kurumsal imajı, algılamayı olumlu ve sürekli tutmak |
Yok
Yok
Halkla İlişkiler süreci, Halkla ilişkilerde kullanılan araç ve yöntemler, kurum içi halkla ilişkiler, kurum dışı halkla ilişkiler, halkla ilişkilerde mesaj, halkla ilişkilerde hedef kitle.
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Halkla ilişkiler kavramı ve diğer disiplinlerle ilişkiler | ||
2 | Halkla ilişkiler kavramı ve diğer disiplinlerle ilişkiler | ||
3 | Halkla ilişkilerin ilkeleri | ||
4 | Halkla İlişkilerde mesaj | ||
5 | Halkla İlişkilerde hedef kitle | ||
6 | Halkla İlişkilerde hedef kitle | ||
7 | Kurum içi halkla ilişkiler | ||
8 | Ara sınav | ||
9 | Kurum içi halkla ilişkilerde kullanılan araç ve yöntemler | ||
10 | Kurum içi halkla ilişkilerde kullanılan araç ve yöntemler | ||
11 | Kurum dışı Halkla İlişkiler | ||
12 | Kurum dışı halkla ilişkilerde kullanılan araç ve yöntemler | ||
13 | Kurum dışı halkla ilişkilerde kullanılan araç ve yöntemler | ||
14 | Halkla İlişkilerde örgütsel yapı | ||
15 | Halkla İlişkilerde örgütsel yapı | ||
16 | Yarıyıl sonu sınavı |
Halkla İlişkiler NOBEL YAYIN DAĞITIM A. Rıdvan Bülbül
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Bireysel Çalışma | 10 | 2 | 20 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 3 | 3 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 3 | 3 |
Toplam İş Yükü (saat) | 56 |
ÖÇ 1 |
ÖÇ 2 |