Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
Lisans
1 |
Yaşam boyu öğrenmenin önemini kavramak |
2 |
Yaşam boyu öğrenme ilkelerini örneklendirmek |
3 |
Yaşam boyu öğrenmeye istekli olmak |
4 |
Yaşam boyu öğrenmenin kapsamını açıklamak |
5 |
Yetişkin eğitimiyle ilgili temel kavramları tanımlamak |
6 |
Yetişkin eğitiminin temel ilkelerini yorumlamak |
7 |
Yetişkin eğitimiyle ilgili yöntem ve teknikleri kavramak |
8 |
Yetişkin eğitiminin tarihsel gelişimini açıklamak |
Yok
Hafta |
Teorik |
Uygulama |
Laboratuvar |
1 |
Dersin ve ders izlencesinin tanıtımı |
|
|
2 |
Yetişkin eğitiminin tanımı ve kapsamı |
|
|
3 |
Yetişkin eğitimiyle ilişkili kavramlar (sürekli eğitim, halk eğitimi, yaygın eğitim, mesleki eğitim vd.) |
|
|
4 |
Yetişkin eğitiminin temel ilkeleri |
|
|
5 |
Yetişkin eğitimiyle ilgili yaklaşım ve modeller |
|
|
6 |
Yetişkin eğitimiyle ilgili yöntem ve teknikler |
|
|
7 |
Türkiye’de yetişkin eğitiminin tarihsel temelleri |
|
|
8 |
Ara Sınavı |
|
|
9 |
Yetişkin Eğitimi Programları |
|
|
10 |
Okur yazarlık ve Yaklaşımları |
|
|
11 |
Okur yazarlık ve Yaklaşımları |
|
|
12 |
Hayat Boyu öğrenmenin önemi ve temel özellikleri |
|
|
13 |
Hayat boyu öğrenmenin amacı, kapsamı |
|
|
14 |
Hayat boyu öğrenmenin tarihsel gelişim |
|
|
15 |
Türk eğitim sisteminde hayat boyu öğrenme uygulamaları |
|
|
16 |
Yarıyıl sonu Sınavı |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
Final Sınavı |
1 |
1 |
1 |
Derse Katılım |
14 |
1 |
14 |
Tartışma |
14 |
1 |
14 |
Soru-Yanıt |
20 |
1 |
20 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
14 |
1 |
14 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
28 |
1 |
28 |
Okuma |
28 |
1 |
28 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
120
|
|
ÖÇ 1 |
ÖÇ 2 |
ÖÇ 3 |
ÖÇ 4 |
ÖÇ 5 |
ÖÇ 6 |
ÖÇ 7 |
ÖÇ 8 |
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek