Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
2006005692013 | TÜRKİYE'NİN SOSYO-EKONOMİK COĞRAFYASI | Seçmeli Ders Grubu | 1 | 1 | 6,00 |
Yüksek Lisans
Türkiye'nin sosyal, kültürel ve ekonomik coğrafya ile ilgili özelliklerini kavrar
Prof. Dr. Ünsal BEKDEMİR
1 | Türkiye'nin sosyal özellikleri kavrar |
2 | Türkiye'nin tarım potansiyelini kavrar |
3 | Türkiye'nin sanayi durumunu öğrenir |
4 | Türkiye'nin yer altı ve yer üstü kaynaklarını öğrenir |
5 | Türkiye'nin ulaşım, turizm ve ticaret özelliklerini kavrar |
Birinci Öğretim
yok
yok
Türkiye'nin sosyal ve kültürel özelikleri, tarım potansiyeli, sanayi potansiyeli, maden kaynakları, enerji kaynakları, ulaşım özellikleri, turizm ve ticaret
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Türkiye'nin konum özellikleri | ||
2 | Türkiye'nin Doğal çevre özellikleri ile ekonomik faaliyetler arasındaki ilişkiler | ||
3 | Türkiye'de tarımsal faaliyetler | ||
4 | Türkiye'de su ürünleri avcılığı | ||
5 | Türkiye'de hayvancılık faaliyeti | ||
6 | Türkiye ormanları ve coğrafi dağılışı | ||
7 | Türkiye'nin başlıca metalik madenleri | ||
8 | Türkiye'nin metal dışı madenleri | ||
9 | Türkiye'nin başlıca enerji kaynakları | ||
10 | Türkiye sanayi coğrafyası | ||
11 | Türkiye ulaşım coğrafyası | ||
12 | Türkiye'nin turizm coğrafyası | ||
13 | Türkiye'de ticari faaliyetler | ||
14 | Türkiye'nin sosyal özellikleri |
Türkiye Ekonomik Coğrafyası, Prof. Dr. Hayati DOĞANAY
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 2 | 2 |
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 4 | 12 | 48 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 6 | 22 | 132 |
Toplam İş Yükü (saat) | 184 |
ÖÇ 1 |
ÖÇ 2 |
ÖÇ 3 |
ÖÇ 4 |
ÖÇ 5 |