Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
Yüksek Lisans
1 |
Dil öğretiminde yaşanan sorunlara yönelik yöntem ve tekniklerden yararlanarak etkili uygulamalar geliştirebilir. |
2 |
Dil öğretiminde teknolojiyi ve internet kaynaklarını kullanma becerisini geliştirir. |
3 |
Dil öğretimi yöntemlerini, bu konuda yapılan kuramsal ve uygulamalı araştırmaları belirler ve değerlendirir. |
4 |
Dil öğretimi yöntem ve tekniklerine yönelik öğretici yeterliliklerini fark edebilir. |
5 |
Dil öğretimi yöntemleri ile teknolojilerini etkili biçimde kullanma ilkelerini kavrar. |
Yok
Hafta |
Teorik |
Uygulama |
Laboratuvar |
1 |
Türkçe öğrenme-öğretme süreci |
|
|
2 |
Dil öğretimi yaklaşımlarının etkileri |
|
|
3 |
Türkçe öğretimi programlarında öğrenme-öğretme esasları |
|
|
4 |
Türkçe öğretmenlerinin yöntemlere yönelik yeterlilikleri |
|
|
5 |
Okuma öğretiminde yöntemlerden yararlanma |
|
|
6 |
Okuma öğretiminde etkili yöntem ve teknikler |
|
|
7 |
Dinleme öğretiminde yöntemlerden yararlanma |
|
|
8 |
Ara Sınav |
|
|
9 |
Dinleme öğretiminde etkili yöntem ve teknikler |
|
|
10 |
Konuşma öğretiminde yöntemlerden yararlanma |
|
|
11 |
Konuşma öğretiminde etkili yöntem ve teknikler |
|
|
12 |
Yazma öğretiminde yöntemlerden yararlanma |
|
|
13 |
Yazma öğretiminde etkili yöntem ve teknikler |
|
|
14 |
Dil bilgisi öğretiminde yöntem ve teknikler |
|
|
15 |
Yarıyıl Sınavı |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
Final Sınavı |
1 |
2 |
2 |
Bütünleme Sınavı |
1 |
2 |
2 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
5
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek