Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
FBÖ502 | YAPILANDIRMACI ÖĞRETİM MODELİNİN FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİNE UYGULANMASI | Seçmeli Ders Grubu | 1 | 1 | 6,00 |
Yüksek Lisans
Türkçe
yapılandırmacı öğretim kuramını ve kullanımını kavrama
Dr.Öğr.Üyesi Şerif Ali DEĞİRMENÇAY
1 | yapılandırmacı öğretim kuramını anlar modellerini öğrenir modelllerin aşamalrını öğrenir kuram-modellere göre etkinlik planları hazırlar |
Birinci Öğretim
Yok
yapılandırmacı öğretim kuramını, modellerini, modellere göre aşamaları ve bu aşamalara göre kullanılabilecek öğretim yöntemlerini kullanma.
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | yapılandırmacı öğretim kuramı | ||
2 | yapılandırmacı öğretim kuramı-2 | ||
3 | modelleri | ||
4 | 5E öğretim modeli | ||
5 | 5E öğretim modeli | ||
6 | 6E öğretim modeli | ||
7 | 7E öğretim modeli | ||
8 | 7E öğretim modeli | ||
9 | uygulama yapma-5E | ||
10 | uygulama yapma-6E | ||
11 | uygulama-7E | ||
12 | makale okuma | ||
13 | makale okuma | ||
14 | makale okuma |
ders kitapları: 1- yapılandırmacı yaklaşıma göre sınıf yönetimi. Mehmet Teyfur- Mustafa Çelikten. Anı yayıncılık 2.Kuramdan Uygulamaya Fen ve Teknoloji öğretimi. Edt.Salih Çepni. Pegem Yayıncılık.
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 80 | 80 |
Final Sınavı | 1 | 100 | 100 |
Toplam İş Yükü (saat) | 180 |
ÖÇ 1 |