Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
Yüksek Lisans
1 |
İletişim ve yeni medya alanıyla ilişkili literatürü tanımak. |
2 |
Teknolojinin toplumdaki yerini öğrenmek. |
3 |
Yeni medyanın siyasal, toplumsal ve kültürel kazanımları ve dezavantajlarını öğrenmek. |
Yok
Hafta |
Teorik |
Uygulama |
Laboratuvar |
1 |
Geleneksel Teknolojiler, Yeni İletişim Teknolojileri ve Yeni Medya: Kavramsallaştırmalar ve Tartışmalar (I) |
|
|
2 |
Geleneksel Teknolojiler, Yeni İletişim Teknolojileri ve Yeni Medya: Kavramsallaştırmalar ve Tartışmalar (II) |
|
|
3 |
Teknoloji ve İnsan İlişkisi: Yeni medya “Yeni Toplumsal Altyapı” (I) |
|
|
4 |
Teknoloji ve İnsan İlişkisi: Yeni medya “Yeni Toplumsal Altyapı” (II) |
|
|
5 |
Yeni Medya, Yeni İletişim Ortamında Siyaset (I) |
|
|
6 |
Yeni Medya, Yeni İletişim Ortamında Siyaset (II) |
|
|
7 |
Yeni Medya Düzeni: Olanaklar ve Sınırlılıklar (I) |
|
|
8 |
Vize |
|
|
9 |
Yeni Medya Düzeni: Olanaklar Sınırlılıklar (II) |
|
|
10 |
Yeni Medya ve Sosyal Hareketler (I) |
|
|
11 |
Yeni Medya ve Sosyal Hareketler (II) |
|
|
12 |
Yeni Medya ve Demokrasi: Türkiye'de Yeni Medya Ortamı (I) |
|
|
13 |
Yeni Medya ve Demokrasi: Türkiye'de Yeni Medya Ortamı (II) |
|
|
14 |
Yeni Medya Çalışmaları: Sorunlar, Yöntem Arayışları |
|
|
15 |
Ödevlerin Sunumu ve dersin değerlendirilmesi |
|
|
16 |
Final |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
Final Sınavı |
1 |
1 |
1 |
Bütünleme Sınavı |
1 |
1 |
1 |
Derse Katılım |
16 |
3 |
48 |
Tartışma |
3 |
16 |
48 |
Bireysel Çalışma |
3 |
16 |
48 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
1 |
28 |
28 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
1 |
1 |
1 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
176
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek