GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
0 0 0

Yüksek Lisans





1 Ülkemizdeki canlı gruplarını tanır ve ayırt eder.
2 Biyoçeşitlilik açısından Türkiye’nin önemini açıklar.
3 Türkiye flora ve fauna çeşitliliğini birbirleri ile ilişkilendirebilme yeteneğine sahip olur.



Yok



Hafta Teorik Uygulama Laboratuvar
1 Dersin ve Ders İzlencesinin Tanımı
2 Canlıların sınıflandırılması
3 Biyoçeşitlilik kavramı ve açıklaması
4 Türkiye’de ekosistem ve habitat çeşitliliği
5 Tür kavramı ve Türleşme mekanizmaları
6 Genetik ve Proses çeşitliliği
7 Türkiye’nin biyoçeşitlilik açısından durumu
8 Ara sınav
9 Biyoçeşitliliği koruma yöntemleri
10 Türkiye’nin tohumsuz bitki, mantar ve likenlerine örnekler
11 Türkiye’nin açık tohumlu bitkilerine örnekler
12 Türkiye’nin kapalı tohumlu bitkilerine örnekler
13 Türkiye’nin omurgasız hayvanlarına örnekler
14 Türkiye’nin omurgalı hayvanlarına (balıklar, iki yaşamlılar, sürüngenler) örnekler
15 Türkiye’nin omurgalı hayvanlarına (kuşlar ve memeliler) örnekler
16 Yarı yıl sonu sınavı



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 10 10
Final Sınavı 1 10 10
Derse Katılım 14 3 42
Bireysel Çalışma 7 5 35
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 7 6 42
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 7 6 42
Toplam İş Yükü (saat) 181

ÖÇ 1
ÖÇ 2
ÖÇ 3
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek