GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
ÇBT-600 SEMİNER Ders 1 2 6,00

Yüksek Lisans


Türkçe


Seminerin amacı; öğrencileri verilen veya seçilen bir konuda literatür araştırması yapabilecek şekilde yönlendirmek, onlara literatür araştırmasıyla derlenen bilgileri sentezleyebilmek, literatür ışığında edinilen bulguları analiz edebilmek, yorumlayabilmek ve tartışabilme olanağı sunmaktır.


Prof. Dr. Sait MALKONDU


1 Verilen bir konuda detaylı bir literatür araştırması yapabilir.
2 Alanında önceden tanımlanmış bir problem çözüm üretebilmek adına literatür araştırması sonuçlarını derleyebilir, sentezleyebilir, analiz edebilir ve yorumlayabilir
3 Literatür araştırması sonucunda elde edilen bulgulara bağlı olarak detaylı bir rapor hazırlayabilir ve bulguları bir dinleyici topluluğu önünde sunabilir.

Birinci Öğretim


Yok


Yok


Literatür araştırması, derlenen bilgilerden veri tabanı oluşturulması, derlenen bilgi ve belgelerin sınıflandırılması, rapor yazımı ve rapor sunumu gibi bağımsız bir araştırma için elzem olan iş paketlerini kapsar.


Hafta Teorik Uygulama Laboratuvar
1 Seçilen bir konuda bir çözüme ulaşabilmek adına problemi anlamaya çalışmak
2 Seçilen bir konuda bir çözüme ulaşabilmek adına problemi anlamaya çalışmak
3 Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak
4 Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak
5 Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak
6 Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak
7 Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak
8 Yapılan gelişmelerin izlenmesi
9 İlgilenilen problemin çözümüne yönelik olarak edinilen bilgileri önem derecesine göre sınıflandırmak ve bunlardan bir veri tabanı oluşturmak
10 İlgilenilen problemin çözümüne yönelik olarak edinilen bilgileri önem derecesine göre sınıflandırmak ve bunlardan bir veri tabanı oluşturmak
11 Çalışılan konu hakkında rapor yazımı
12 Çalışılan konu hakkında rapor yazımı
13 Çalışılan konu hakkında rapor yazımı
14 Çalışılan konu hakkında rapor yazımı
15 Raporun tamamlanması ve sunulması
16 Bir dinleyici kitle önünde sunum yapılması



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Rapor Hazırlama 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Rapor Sunma 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

Yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Derse Katılım 14 2 28
Rapor Hazırlama 10 10 100
Rapor Sunma 1 2 2
Bireysel Çalışma 10 5 50
Toplam İş Yükü (saat) 180

ÖÇ 1
ÖÇ 2
ÖÇ 3
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek