Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
Yüksek Lisans
1 |
Kamu yönetimi ve çocuk arasındaki ilişkiyi anlar |
2 |
Kamu yönetiminin durumunu çocuk hakları ve çocukluk paradigmaları açısından analiz eder. |
3 |
Çocuklarla ilgili kamu politikalarını irdeler ve ve kamu yönetimi kuramları açısından analiz eder. |
4 |
Çocuklarla ilgili yönetsel yapıları anlar ve kamu yönetimi kuramları açısından analiz eder. |
Yok
Hafta |
Teorik |
Uygulama |
Laboratuvar |
1 |
Çocuk Kavramı, Çocuk Hakları Kavramı, Çocukluğun Tarihsel ve Sosyolojik Gelişimi |
|
|
2 |
Çocuk Hakları Paradigmaları-Türkiye’de ve Dünya’da Çocuk Hakları İle İlgili Mevcut Durum |
|
|
3 |
Kamu Yönetimi ve Çocuk İlişkisi: Türkiye’de Çocuklara Yönelik Bürokratik Yaklaşım |
|
|
4 |
Merkezi Düzeyde Çocuklarla İlgili Yapılanma |
|
|
5 |
Denetim Mekanizmaları ve Çocuk Hakları |
|
|
6 |
Çocuklarla İlgili STK ve Uluslararası Kuruluşlar ve Türkiye’deki Faaliyetleri |
|
|
7 |
Üniversiteler ve Çocuk Hakları |
|
|
8 |
Arasınav |
|
|
9 |
Çocuklara Yönelik Temel Kamu Politikaları-1 |
|
|
10 |
Çocuklara Yönelik Temel Kamu Politikaları-2 |
|
|
11 |
Temel Politika Belgelerinde Çocuk Hakları-1 |
|
|
12 |
Temel Politika Belgelerinde Çocuk Hakları-2 |
|
|
13 |
Dünya Örnekleri |
|
|
14 |
Final |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
20 |
Ev Ödevi |
1 |
80 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
Final Sınavı |
1 |
2 |
2 |
Derse Katılım |
14 |
3 |
42 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
1 |
7 |
7 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
4 |
7 |
28 |
Ev Ödevi |
4 |
37 |
148 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
228
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek