Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
Yüksek Lisans
1 |
Karma yöntem araştırmaları |
2 |
Yakınsayan desen |
3 |
Açımlayıcı desen |
4 |
Keşfedici desen |
5 |
Sistematik derleme |
6 |
Sistematik derleme betimsel analiz |
7 |
Meta sentez |
8 |
Ara sınav |
9 |
Araştırma problemi oluşturma |
10 |
Alan yazın tarama |
11 |
Doğru yöntemin belirlenmesi |
12 |
Veri toplama süreci |
13 |
Veri analizi |
14 |
Bulguların yazılması |
15 |
Tartışma ve sonuç yazma |
16 |
Çalışmaların sunumu |
Yok
Hafta |
Teorik |
Uygulama |
Laboratuvar |
1 |
Dersin ve içeriğin tanıtımı, araştırma projesi konularının belirlenmesi |
|
|
2 |
APA 7 Yazım Kuralları |
APA 7 Yazım Kuralları |
|
3 |
Araştırma Desenleri – Karma desen çalışmaları |
İncelenecek Yazınlar
• Marmara University Atatürk Education Faculty Journal of Educational Sciences » Submission » Müdür Yardımcıları Mesleklerini Nasıl Algılıyorlar? Bir Olgubilim Araştırması (dergipark.org.tr)
• Uluslararası Sosyal Bilimlerde Mükemmellik Arayışı Dergisi » Submission » Öğretim Elemanlarının Hayat Boyu Öğrenme Eğilimleri: Bir Karma Yöntem Araştırması (dergipark.org.tr)
• Yetişkinlerin eğitim hakkının sağlanmasında eğitim yöneticilerinin rollerine ilişkin yönetici, öğretmen ve kursiyerlerin görüşleri / The opinions of administrators, teachers and trainers on the role of educational administrators in ensuring adults' right to education
Yazar:EMEL YILMAZ
• Yüksek öğretim kurumlarında kriz yönetimi: Covid 19 tedbirleri konusunda Mardin Artuklu Üniversitesi örneği (Bir durum çalışması) / Crisis management in higher education institutions: The case of Mardin Artuklu University on Covid 19 measures (A case study)
Yazar:CEBRAİL ÖZTÜRK
• Terörizmle baş etmede eğitim fakülteleri öğretim üyelerinin rol ve uygulamalara ilişkin görüşleri / Education faculties' academics views about role and implications in coping terrorism
Yazar:ŞEYMA NUR DİDİN ALA |
|
4 |
Yakınsayan desen |
|
|
5 |
Açımlayıcı desen |
|
|
6 |
Keşfedici desen |
|
|
7 |
Araştırma Projesi için bireysel çalışma |
Problem durumu ve araştırma sorularının yazılması |
|
8 |
Araştırma Projesi için bireysel çalışma |
Araştırmanın önemi ve literatür tarama |
|
9 |
Araştırma Projesi için bireysel çalışma |
Verilerin toplanması |
|
10 |
Nicel verilerin analizi |
Eders (SPSS) |
|
11 |
Nitel verilerin analizi |
Eders (MaxQda) |
|
12 |
Bireysel çalışma |
Bulguların yazılması |
|
13 |
Bireysel çalışma |
Tartışma bölümünün yazılması |
|
14 |
Bireysel çalışma |
Sonuç ve kaynakça yazma |
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Derse Katılım |
1 |
20 |
Tartışma |
1 |
20 |
Makale Kritik Etme |
1 |
20 |
Bireysel Çalışma |
1 |
20 |
Ev Ödevi |
1 |
20 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Rapor |
1 |
25 |
Rapor Sunma |
1 |
25 |
Seminer |
1 |
25 |
Makale Yazma |
1 |
25 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Derse Katılım |
1 |
15 |
15 |
Rapor Hazırlama |
1 |
30 |
30 |
Rapor Sunma |
1 |
10 |
10 |
Seminer |
1 |
10 |
10 |
Makale Yazma |
1 |
40 |
40 |
Makale Kritik Etme |
1 |
20 |
20 |
Bireysel Çalışma |
1 |
20 |
20 |
Okuma |
1 |
20 |
20 |
Rapor |
1 |
20 |
20 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
185
|
|
ÖÇ 1 |
ÖÇ 2 |
ÖÇ 3 |
ÖÇ 4 |
ÖÇ 5 |
ÖÇ 6 |
ÖÇ 7 |
ÖÇ 8 |
ÖÇ 9 |
ÖÇ 10 |
ÖÇ 11 |
ÖÇ 12 |
ÖÇ 13 |
ÖÇ 14 |
ÖÇ 15 |
ÖÇ 16 |
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek