Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
ERH-514 | MESLEKİ İNGİLİZCE-II | Seçmeli Ders Grubu | 1 | 2 | 6,00 |
Yüksek Lisans
İngilizce
Bu dersin amacı öğrencilere; eğitim gördükleri alanlarla ilgili kaynakları takip edebilmeleri için gerekli olan terimleri öğrenmelerinde yardımcı olma, iş hayatına atıldıklarında gereksinim duyacakları sunum yapma, toplantı, haberleşme ve yazışma gibi sosyal ortamlarda kullanacakları yazılı ve sözlü iletişim becerilerini kazandırmaktır.
Doç.Dr. Şerif Ahmet Demirdağ
1 | İş hayatında çalışan veya yönetici olanlar için İngilizce’yi bilir ve kullanır, |
2 | İş hayatında sıkça kullanılan yazışma stillerini bilir ve kullanır, |
3 | Konuşma, tanıtım diyaloglarını bilir ve kullanır. |
4 | Ekoturizmdeki ingilizce terimleri öğrenir. |
5 | Turizm ingilizcesi hakkında bilgi sahibi olur. |
İkinci Öğretim
Yok
İngilizce cümle yapıları ve zamanların anlatımı. Kısa konuşmalarda toplum içinde söz alma. Beğenilen yerleri tarif etme tarihi ve doğal yerleri tanıtma. İnsanlara kendini tanıtıp tarif etme. Teklifler yapma öneriler geliştirme. Öğüt nasihat ve sebep verme. Karşılaştırma ve mukayese yapma. Geleceğe dair tahminler hakkında konuşma
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Dersin ve Ders İzlencesinin Tanımı | ||
2 | İngilizce cümle yapıları ve zamanların anlatımı. | ||
3 | İnsanlara kendini tanıtıp tarif etme. | ||
4 | Kısa konuşmalarda toplum içinde söz alma. | ||
5 | Teklifler yapma öneriler geliştirme | ||
6 | Yön bulma, adres bulma ve tarif yapma Öğüt nasihat ve sebep verme. | ||
7 | Beğenilen yerleri tarif etme tarihi ve doğal yerleri tanıtma | ||
8 | Ara Sınav | ||
9 | İş müracaat İş müracaatında bulunmak için yazışma dili ve niyet mektubu yazma tında bulunmak için yazışma dili ve niyet mektubu yazma | ||
10 | İngilizce dinleyip anlamaya yönelik uygulama | ||
11 | İngilizce dinleyip anlamaya yönelik uygulama | ||
12 | İngilizce dinleyip anlamaya yönelik uygulama | ||
13 | İngilizce dinleyip anlamaya yönelik uygulama | ||
14 | İngilizce dinleyip anlamaya yönelik uygulama | ||
15 | İngilizce dinleyip anlamaya yönelik uygulama | ||
16 | Dönem Sonu Sınav |
Karl Drobnic, Sharon Abrams and Marjorie Morray 2000; Reading and Writing- the English of Science and Technology PranticeHall, Inc Mascull, B. 2002; Business Vocabulary in Use. Cambridge university Press. 172 p.
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 10 | 10 |
Final Sınavı | 1 | 10 | 10 |
Derse Katılım | 14 | 3 | 42 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 6 | 10 | 60 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 6 | 10 | 60 |
Toplam İş Yükü (saat) | 182 |
ÖÇ 1 |
ÖÇ 2 |
ÖÇ 3 |
ÖÇ 4 |
ÖÇ 5 |