Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
KİM-701 | SEMİNER | Ders | 2 | 3 | 6,00 |
Doktora
Türkçe
Seminerin amacı; öğrencileri verilen veya seçilen bir konuda literature araştırması yapabilecek şekilde yönlendirmek, onlara literature araştırmasıyla derlenen bilgileri sentezleyebilmek, literature ışığında edinilen bulguları analiz edebilmek, yorumlayabilmek ve tartışabilme olanağı sunmaktır
Tez Danışmanları
1 | verilen bir konu hakkında araştırma yeteneği kazanması |
2 | sunum tekniklerinin öğretilmesi |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
Seminer yüksek lisans programının zorunlu bir öğesi olup, literature araştırması, derlenen bilgilerden veri tabanı oluşturulması, derlenen bilgi ve belgelerin sınıflandırılması, rapor yazımı ve power point ile sunumu gibi bağımsız bir araştırma için elzem olan iş paketlerini kapsar.
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Seçilen bir konuda bir çözüme ulaşabilmek adına problemi anlamaya çalışmak | ||
2 | Seçilen bir konuda bir çözüme ulaşabilmek adına problemi anlamaya çalışmak (devam) | ||
3 | Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak | ||
4 | Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak (Devam) | ||
5 | Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak (Devam) | ||
6 | Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak (Devam) | ||
7 | Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak (Devam) | ||
8 | Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak (Devam) | ||
9 | Yapılan gelişmelerin izlenmesi | ||
10 | İlgilenilen problemin çözümüne yönelik olarak edinilen bilgileri önem derecesine göre sınıflandırmak ve bunlardan bir veri tabanı oluşturmak | ||
11 | İlgilenilen problemin çözümüne yönelik olarak edinilen bilgileri önem derecesine göre sınıflandırmak ve bunlardan bir veri tabanı oluşturmak (Devam) | ||
12 | Çalışılan konu hakkında rapor yazımı | ||
13 | Çalışılan konu hakkında rapor yazımı (Devam) | ||
14 | Çalışılan konu hakkında rapor yazımı (Devam) | ||
15 | Çalışılan konu hakkında rapor yazımı (Devam) | ||
16 | Raporun tamamlanması ve bir dinleyici bir kitle önünde sunulması |
[1] Books and papers related to the subject being studied (Seminer konusu ile ilgili rapor ve makaleler) İLAVE KAYNAKLAR: Reference books containing information related to the subject being studied (Çalışılan konu ile ilgili referans bilgileri içeren kitap ve makaleler)
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Rapor Sunma | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Rapor Hazırlama | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 50 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 50 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Rehberli Problem Çözümü | 4 | 1 | 4 |
Rapor Hazırlama | 1 | 10 | 10 |
Rapor Sunma | 1 | 1 | 1 |
Bireysel Çalışma | 14 | 12 | 168 |
Toplam İş Yükü (saat) | 183 |
ÖÇ 1 |
ÖÇ 2 |