GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
İST-812 UZMANLIK ALAN DERSİ Ders 4 8 6,00

Doktora



Dersin amacı öğrencinin kendi seçtiği bir alanda ileri düzey bilgi edinmesini, araştırma tecrübesi elde etmesini ve konu üzerine oluşmuş akademik literatüre katkı yapmaya başlamasını sağlamaktır.



1 Belirlenen bir konuda kapsamlı bir araştırma yürütebilecektir.
2 Belirlenen konuda ders ve/veya seminer verebilecektir.
3 Belirlenen konuda literatüre güncel, orijinal ve faydalı bir katkı yapabilecektir.
4 Bu konuda geleceğe dönük bir araştırma planı oluşturabilecektir.

Birinci Öğretim


Ders için herhangi bir ön koşul bulunmamaktadır.


Yok


Öğrencinin ilgi alanları çerçevesinde öğretim görevlisi ile birlikte ilgi duyulan konu üzerinde bir araştırma projesi oluşturulur. Öğrenci her hafta belirlenen saatlerde dersi veren öğretim üyesine okudukları hakkında rapor verir. Bunlarla birlikte öğrenci belirledikleri konu üzerine öğretim üyesinin gözetmenliğinde orjinal çalışmasına devam eder. Ders, öğrencinin konuya ait en son literatürün bir yorumunu, bu literatüre yapılabilecek katkılardan da bahsetmek suretiyle öğretim görevlisine sunması ile devam eder. Bu süreçte öğrenciden bu alanda bir ya da iki adet mini proje hazırlaması da istenir. Ders, dönem sonunda yapılan çalışmanın öğretim üyesinin değerlendirilmesine sunulmasıyla son bulur.


Hafta Teorik Uygulama Laboratuvar
1 Yapay zeka, bulanık mantık ve derin öğrenme üzerine bilimsel tartışma ve araştırmalar
2 Yapay zeka, bulanık mantık ve derin öğrenme üzerine bilimsel tartışma ve araştırmalar
3 Yapay zeka, bulanık mantık ve derin öğrenme üzerine bilimsel tartışma ve araştırmalar
4 Yapay zeka, bulanık mantık ve derin öğrenme üzerine bilimsel tartışma ve araştırmalar
5 Yapay zeka, bulanık mantık ve derin öğrenme üzerine bilimsel tartışma ve araştırmalar
6 Yapay zeka, bulanık mantık ve derin öğrenme üzerine bilimsel tartışma ve araştırmalar
7 Yapay zeka, bulanık mantık ve derin öğrenme üzerine bilimsel tartışma ve araştırmalar
8 Yapay zeka, bulanık mantık ve derin öğrenme üzerine bilimsel tartışma ve araştırmalar
9 Yapay zeka, bulanık mantık ve derin öğrenme üzerine bilimsel tartışma ve araştırmalar
10 Yapay zeka, bulanık mantık ve derin öğrenme üzerine bilimsel tartışma ve araştırmalar
11 Yapay zeka, bulanık mantık ve derin öğrenme üzerine bilimsel tartışma ve araştırmalar
12 Yapay zeka, bulanık mantık ve derin öğrenme üzerine bilimsel tartışma ve araştırmalar
13 Yapay zeka, bulanık mantık ve derin öğrenme üzerine bilimsel tartışma ve araştırmalar
14 Yapay zeka, bulanık mantık ve derin öğrenme üzerine bilimsel tartışma ve araştırmalar

İlgili bilimsel kitaplar ve makaleler.



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Sözlü Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Sözlü Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Derse Katılım 1 2 2
Gözlem 14 4 56
Makale Kritik Etme 14 4 56
Okuma 1 2 2
Sözlü Sınav 16 4 64
Toplam İş Yükü (saat) 180

ÖÇ 1
ÖÇ 2
ÖÇ 3
ÖÇ 4
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek