GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
ING-101 İNGİLİZCE - I Ders 1 1 2,00

Önlisans


Türkçe


Dersin amacı öğrencilere hedef dilde anlamlı cümleler kurabilmeleri, düşünebilmeleri ve iletişim kurabilmeleri konusunda yardımcı olmaktır. Ayrıca bu ders öğrencilere hedef dilde okuma becerilerini geliştirmeleri konusunda yardımcı olacak ve onlara kendilerini alt-orta düzeyde hem sözlü ve hem de yazılı olarak ifade edebilmelerine de olumlu anlamda katkı sağlayacaktır


Yrd. Doç.Dr. İLGİNÇ KIZILPINAR TEMİZER


1 Temel düzeyde konuşma ve iletişim kurabilme yeteneği kazanabilir.
2 Basit düzeyde cümle yapılarını anlayabilir.
3 Orta düzeyde sözcük dağarcığını geliştirebilir.
4 Temel düzeyde okuma anlama becerisi kazanabilir.
5 Temel düzeyde tüm dil becerilerini kazanabilir.


Yok


Yok


Present form of ‘to be’ (am/is/are), Past Form of ‘to be’(was/were), Question Words (Wh... questions?, Simple Presnet Tense (Making positive, negative and interrogative statemets), Mid-Sentense Adverbs Revision of Simple Present Tense, Present Progressive (Making positive, negative and interrogative statemets), Revision of Present Continuous Tense, Present Coninuous Tense vs Simple Present Have-has got/How many/ How much/ Nouns (Countable-Uncountable), Some,any, much,many, alot of etc Simple Past Tense (Making positive, negative and interrogative statemets), Regular/irregular Verbs, Revision of Simple Past Demonstrative Pronouns/Demonstrative Adjectives (this,that,these,those, It, they), Past progressive Tense (was-were+Ving) (Making positive, negative and interrogative statemets), Modal Auxiliaries (can/could/have to-has to /had to/don’t have to-doesn’t have to/may-might/should/must-mustn’t, like vs would like, Articles (Definite and Indefinite) Making questions with question words


Hafta Teorik Uygulama Laboratuvar
1 Present form of ‘to be’ (am/is/are)
2 Past Form of ‘to be’(was/were) Question Words (Wh... questions?
3 Simple Presnet Tense (Making positive, negative and interrogative statemets)
4 Mid-Sentense Adverbs Revision of Simple Present Tense
5 Present Progressive (Making positive, negative and interrogative statemets)
6 Revision of Present Continuous Tense Present Coninuous Tense vs Simple Present
7 Have-has got/How many/ How much/ Nouns (Countable-Uncountable) Some,any, much,many, alot of etc
8 Ara Sınav
9 Simple Past Tense (Making positive, negative and interrogative statemets)
10 Regular/irregular Verbs Revision of Simple Past
11 Demonstrative Pronouns/Demonstrative Adjectives (this,that,these,those) (It, they)
12 Past progressive Tense (was-were+Ving) (Making positive, negative and interrogative statemets)
13 Modal Auxiliaries (can/could/have to-has to /had to/don’t have to-doesn’t have to/may-might/should/must-mustn’t
14 like - would like
15 Articles (Definite and Indefinite) Making questions with question words
16

HEADWAY (Elementary Level)



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

Yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
Derse Katılım 14 2 28
Proje Hazırlama 1 18 18
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 1 5 5
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 1 7 7
Toplam İş Yükü (saat) 60

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13
ÖÇ 1 1 1
ÖÇ 2 1 1
ÖÇ 3 1 1
ÖÇ 4 1 1
ÖÇ 5 1 1
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek