GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
TLT-121 İŞARET DİLİ Seçmeli Ders Grubu 1 1 2,00

Önlisans


Türkçe


Engellilere yönelik farkındalık kazanma ve işaret dilini öğrenerek işitme engellilerle anlaşabilme


Prof. Dr. Ümit CEYLAN


1 işitme engelliler hakkında bilgi sahibi olma
2 işitme engelli bireylerle işaret dili aracılığıyla anlaşma
3 engellilerle ilgili farkındalık kazanma

İkinci Öğretim


Yok


Yok


Türkçe işaret dilinin temellerini öğrenme, Etkili iletişim becerileri geliştirme


Hafta Teorik Uygulama Laboratuvar
1 Türkçe işaret dilinin temellerini öğrenme
2 Türkçe işaret dilinin temellerini öğrenme
3 Etkili iletişim becerileri geliştirme
4 Etkili iletişim becerileri geliştirme
5 Etkili iletişim becerileri geliştirme
6 Etkili iletişim becerileri geliştirme
7 Etkili iletişim becerileri geliştirme
8 ara sınav
9 Etkili iletişim becerileri geliştirme
10 Etkili iletişim becerileri geliştirme
11 Etkili iletişim becerileri geliştirme
12 Etkili iletişim becerileri geliştirme
13 Etkili iletişim becerileri geliştirme
14 Etkili iletişim becerileri geliştirme
15 Etkili iletişim becerileri geliştirme

Milli Eğitim Bakanlığı Özel Eğitim Rehberlik ve Danışma Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yetişkinler için İşaret Dili Kılavuzu



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

Yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
Derse Katılım 14 2 28
Bireysel Çalışma 14 1 14
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 1 6 6
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 1 10 10
Toplam İş Yükü (saat) 60

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13
ÖÇ 1 3
ÖÇ 2
ÖÇ 3
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek