Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
YDB-116 | YABANCI DİL-II | Ders | 2 | 4 | 2,00 |
Önlisans
İngilizce
Öğrencilerin yeterli İngilizce bilgi donanımına ulaşmalarını ve İngilizce'yi etkili bir şekilde anlamayı ve kullanmalarını, konuşma, yazma ve diğer iletişim becerilerini edindirmek.
Öğr. Gör. Sercan Külcü
1 | farklı sosyal konu içererikli parçaları İngilizce olarak yazabilir. |
2 | günlük yaşamla ilgili konuları yazabilme yeteneği kazanabilir. |
3 | kendileri hakkında konuşma yeteneği kazanabilir. |
4 | herhangi bir konuyu yazma yeteneği kazanabilir. |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
Present Perfect, Adjectives & Adverbs, Passives, Conditionals, Relative Clause, Noun Clause, Reported Speech, Gerunds And Infinitives
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | YAKIN GEÇMİŞ ZAMAN | ||
2 | YAKIN GEÇMİŞ ZAMAN | ||
3 | SIFAT | ||
4 | SIFAT VE ZARFLAR | ||
5 | SIFAT VE ZARFLAR | ||
6 | EDİLGEN ÇATILI CÜMLELER | ||
7 | EDİLGEN ÇATILI CÜMLELER | ||
8 | ŞART CÜMLELERİ | ||
9 | ŞART CÜMLELERİ | ||
10 | İLGİ CÜMLESİ | ||
11 | İLGİ CÜMLESİ | ||
12 | İSİM CÜMLESİ | ||
13 | AKTARMA CÜMLELERİ | ||
14 | FİİLİMSİLER VE FİİLİN MASTAR HALLERİ |
Murphy R. 2006; Essential Grammar In Use, Cambridge, Great Britain
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 15 | 15 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 15 | 15 |
Toplam İş Yükü (saat) | 60 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | PÇ 16 | PÇ 17 | |
ÖÇ 1 | |||||||||||||||||
ÖÇ 2 | |||||||||||||||||
ÖÇ 3 | |||||||||||||||||
ÖÇ 4 |