Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
YDI-101 | İNGİLİZCE - I | Ders | 1 | 1 | 2,00 |
Önlisans
Türkçe
Dersin amacı öğrencilere hedef dilde anlamlı cümleler kurabilmeleri, düşünebilmeleri ve iletişim kurabilmeleri konusunda yardımcı olmaktır. Ayrıca bu ders öğrencilere hedef dilde okuma becerilerini geliştirmeleri konusunda yardımcı olacak ve onlara kendilerini alt-orta düzeyde hem sözlü ve hem de yazılı olarak ifade edebilmelerine de olumlu anlamda katkı sağlayacaktır
Doç.Dr. Tayyibe Beyza YÜCEL
1 | Temel düzeyde konuşma ve iletişim kurabilme yeteneği kazanabilme |
2 | Basit düzeyde cümle yapılarını anlayabilme |
3 | Orta düzeyde sözcük dağarcığını geliştirebilme |
4 | Temel düzeyde okuma anlama becerisi kazanabilme |
5 | Temel düzeyde tüm dil becerilerini kazanabilme |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
Bu ders, İngilizce'de temel zamanlar (şimdiki ve geçmiş), soru yapıları, isimler, sıfatlar, zamirler ve modal yardımcı fiiller gibi dilbilgisi konularını kapsar.
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Dersin genel tanıtımı, işleyişi, değerlendirme kriterleri ve izlence hakkında bilgilendirme | ||
2 | Present form of ‘to be’ (am/is/are), word groups Possessive adjectives, Possesive's | ||
3 | Simple Present Tense (Making positive, negative and interrogative statemets) | ||
4 | Pronouns | ||
5 | Revision of Simple Present Tense, Adverbs of frequency, like/love+verb | ||
6 | Have-has got/How many/ How much/ Nouns (Countable-Uncountable) Some,any, much,many, alot of etc, like - would like | ||
7 | Demonstrative Pronouns/Demonstrative Adjectives (this,that,these,those) (It, they) | ||
8 | Ara Sınav | ||
9 | Modal Auxiliaries (can/could/have to-has to /had to/don’t have to-doesn’t have to/may-might/should/must-mustn’t | ||
10 | Words to together, polite request, preposition | ||
11 | Past Form of ‘to be’(was/were) Question Words (Wh... questions? | ||
12 | Simple Past Tense (Making positive, negative and interrogative statemets) | ||
13 | Regular/irregular Verbs Revision of Simple Past | ||
14 | Describing feeling | ||
15 | Dönem boyunca işlenen konuların genel tekrarı, değerlendirilmesi ve geri bildirim | ||
16 | Yarıyıl Sonu Exam |
HEADWAY (Elementary Level)
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 7 | 2 | 14 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 7 | 2 | 14 |
Toplam İş Yükü (saat) | 58 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | |
ÖÇ 1 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||
ÖÇ 2 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||
ÖÇ 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||
ÖÇ 4 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||
ÖÇ 5 | 3 | 3 | 3 |