Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
IAY-227 | KLİNİKTE EĞİTİM VE UYGULAMA-II | Ders | 2 | 3 | 4,00 |
Önlisans
Türkçe
Klinik uygulama ile beceri gelişimi amaçlanmaktadır.
Öğr. Gör. Figen ÇİÇEK - Dr. Öğr. Üyesi Enis TAŞCI
1 | Vakalarda acil yaklaşım seçeneklerini değerlendirir. |
2 | Hastanın durumuna uygun pozisyon kullanır. |
3 | Hastanın yaşam bulgularını değerlendirir. |
4 | Hastalığa özgü tedavi gereksinimlerini yürütür. |
Birinci Öğretim
Mesleki Uygulama, Klinikte Eğitim ve Uygulama-I
Yok
Klinik beceri gelişimi, klinik uygulama
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Dersin Tanıtımı: Giriş, Amaç ve öğrenim hedefleri | ||
2 | Klinikte beceri ve uygulaması | ||
3 | Klinikte beceri ve uygulaması | ||
4 | Klinikte beceri ve uygulaması | ||
5 | Klinikte beceri ve uygulaması | ||
6 | Klinikte beceri ve uygulaması | ||
7 | Klinikte beceri ve uygulaması | ||
8 | ARA SINAV | ||
9 | Klinikte beceri ve uygulaması | ||
10 | Klinikte beceri ve uygulaması | ||
11 | Klinikte beceri ve uygulaması | ||
12 | Klinikte beceri ve uygulaması | ||
13 | Klinikte beceri ve uygulaması | ||
14 | Klinikte beceri ve uygulaması | ||
15 | Klinikte beceri ve uygulaması | ||
16 | Final Sınavı |
YK1. Akça Ay, F. (2016). Sağlık Uygulamalarında Temel Kavramlar ve Beceriler. Nobel Tıp Kitapevleri, İstanbul
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 2 | 2 |
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Derse Katılım | 14 | 8 | 112 |
Toplam İş Yükü (saat) | 116 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | |
ÖÇ 1 | 5 | 5 | |||||||||||||
ÖÇ 2 | 4 | 4 | |||||||||||||
ÖÇ 3 | 4 | 4 | |||||||||||||
ÖÇ 4 | 4 | 4 |