Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
DISG18.105 | YABANCI DİL (İNGİLİZCE)-I | Ders | 1 | 1 | 2,00 |
Önlisans
Türkçe
Bu ders ile öğrencilerin İngilizcede; - Temel dilbilgisine sahip olmaları, - Dinlediklerini anlamaları, - Karşılıklı konuşabilmeleri, - Okuduğunu anlamaları, - Kendini yazıyla ifade edebilmeleri amaçlanmaktadır
1 | Alanında yeterli olacak düzeyde yabancı dil bilgisine sahip olur |
2 | Kısa net iletileri kavrayabilir |
3 | Kısa, günlük metinleri kavrayabilir |
4 | Basit, günlük sohbetlere katılabilir |
5 | Sade bir dille kendi ve çevresi hakkında konuşabilir |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
Öğrencilerin sonraki yıllarda görecekleri mesleki İngilizce derslerini takip edebilmeleri, önlisans sonrası; ve meslek hayatlarında ihtiyaç duyacakları; İngilizceye temel oluşturacak seviyede İngilizce dilbilgisi, kelime dağarcığı, okuduğunu anlama, sözlü anlatım ve yazma becerileri.
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Tanışma, ders içerikleri, dersin işleniş yöntemi ve ders materyallerinin tanıtımı | ||
2 | Ünite 1, sayfa 6-13. Sen ve Ben Tanışma, kendini tanıtma, To be fiili, şahıs ve iyelik zamirleri, iyelik eki 's, have, go, live, like fiilerinin kullanımları Tanımlayıcı sıfatlar | ||
3 | Test Kitabı Ünite 1 Okuma Parçası 1 (Longman stories for reading comprehension 1- Ünite 1) | ||
4 | Ünite 2, sayfa 14-21. Meslekler Geniş zaman (He, She, it) Fiiller ve işler, Zamirlerin kullanımı | ||
5 | Test Kitabı Ünite 2 Okuma Parçası 2 (Longman stories for reading comprehension 1- Ünite 2) | ||
6 | Ünite 3, sayfa 22-26. Sıkı Çalış, Sıkı Eğlen! Geniş Zaman (I/we/you/they) Sıklık Zarfları, Fiiller, Boş zaman faaliyetleri, Sosyal ifadeler. | ||
7 | Test Kitabı Ünite 3 Okuma Parçası 3 (Longman stories for reading comprehension 1- Ünite 3) | ||
8 | Ara Sınav | ||
9 | Ünite 4, sayfa 30-37. Yaşanılan yer There is, There are, some / any/ a lot of This/that Ev ve caddedeki varlıklar, Odalar, ev eşyaları, iyi ve kötünün eş anlamlıları very, really Sayılar, fiyatlar | ||
10 | Test Kitabı Ünite 4 Okuma Parçası 4 (Longman stories for reading comprehension 1- Ünite 4) | ||
11 | Ünite 5, sayfa 38-45, Super me! Can, Can't, zarflar, was, were, could, Bileşik kelimeler, Prepositions Kibar istekler | ||
12 | Test Kitabı Ünite 5 Okuma Parçası 5 (Longman stories for reading comprehension 1- Ünite 5) | ||
13 | Ünite 6, sayfa 46-53 Life 's ups and downs Simple Past, Geçmiş zaman, -ed, -ing adjectives. Biyografi yazımı. | ||
14 | Test Kitabı Ünite 6 Okuma Parçası 6 (Longman stories for reading comprehension 1- Ünite 6) | ||
15 | Okuma ve yazma becerilerinin gözden geçirilmesi | ||
16 | Final Sınavı |
1. Headway Elementary Student's Book, John and Liz Soars, 4th Edition, Oxford University Press. 2. Headway Elementary Workbook, John and Liz Soars, 4th Edition, Oxford University Press. 3. Q Skills For Success - Reading and Writing Intro, Jennifer Bixby ve Joe McVeigh, Oxford University Press. 4. Longman stories for reading comprehension. L A Hill, Longman
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Bireysel Çalışma | 14 | 2 | 28 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 1 | 1 |
Toplam İş Yükü (saat) | 60 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | PÇ 16 | PÇ 17 | PÇ 18 | PÇ 19 | PÇ 20 | PÇ 21 | PÇ 22 | PÇ 23 | PÇ 24 | PÇ 25 | PÇ 26 | PÇ 27 | PÇ 28 | PÇ 29 | PÇ 30 | PÇ 31 | PÇ 32 | PÇ 33 | PÇ 34 | PÇ 35 | PÇ 36 | PÇ 37 | PÇ 38 | PÇ 39 | |
ÖÇ 1 | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ÖÇ 2 | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ÖÇ 3 | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ÖÇ 4 | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ÖÇ 5 | 5 |