GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
ING-102 YABANCI DİL-II Ders 1 2 2,00

Önlisans


Türkçe


“Yabancı Dil İngilizcenin temel kullanımını kavrama, günlük konuşmalara katılarak anlama ve konuşabilme.”


Doç.Dr. Gülüzar EYMUR


1 İngilizce bir öneri cümlesi kurmayı, kendi geçmiş yaşantılarını anlatmayı, geçmiş ve şimdiki zamanda yazılmış metinler okuyarak bunlarla ilgili sorular sorabilmeyi öğretmek.
2 "Önce, sonra, nihayet" gibi edatlarla gecmis olaylari gerceklesme sirasiyla yazabilmeyi öğretmek.
3 Gelecekle ilgili niyet ve kararlılık ifade edebilmeyi; zorunluluk ve gereklilik, yasaklama, zorunluluğun olmaması ve serbestiyi ayırt etmeyi öğrenmiş olacaklardır.

Birinci Öğretim


Yok


Yok


1. Yabancı dilde yazı veya söz ile anlatılmak isteneni doğru olarak anlayabilme. 2. Amaca uygun yazım tekniğini kullanarak anlaşılır şekilde yazabilme. 3. Anlatılmak isteneni anlaşılır bir şekilde sözle ifade edebilme.


Hafta Teorik Uygulama Laboratuvar
1 Past Continuous Tense –usage, time adverbs & readings
2 Past Continuous Tense & Past Simple tense, when/while adverbial clauses & exercises
3 Telling a story or anecdote using past simple and past continuous tenses
4 Future tense “will”, time adverbs, usage, reading and exercises
5 Future tense “be going to” time adverbs, usage, reading and exercises
6 Modal verbs “Shouldn’t, Have to/ don’t have to, need/ needn’t”-
7 Revision and exercises
8 Ara Sınav
9 “used to , get used to, be used to” structures and usage, reading passage and discussion
10 Making suggestions “lets, what about, how about, shall we…” structures and speaking activity
11 Present Perfect Tense, usage and time adverbs. “been” and “gone”, “for and since””already, just, yet”/ how long
12 Present Perfect Tense and Past Simple (differences and usage), reading passage, exercises. “Have you ever…?” structure
13 Present Perfect Continuous and Present Perfect - reading and speaking activity, exercises
14 Past Perfect Tense, reading and exercises. After and before structures with .
15 Revision and Exercises
16 Final Exam

“ Campus Grammar”, Nobel Yayınevi, İstanbul 2010, Salim RAZI, Nalan Razı. “Success in English”, Nobel Yayınevi, İstanbul 2010, 6. Basım, Alper ARSLAN.



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 40
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 1 60
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 60
Final Sınavı için Bireysel Çalışma 1 40
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

Yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 7 4 28
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 7 5 35
Toplam İş Yükü (saat) 65

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13
ÖÇ 1 2 3
ÖÇ 2
ÖÇ 3
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek