Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
ING-102 | YABANCI DİL-II | Ders | 1 | 2 | 2,00 |
Önlisans
Türkçe
“Yabancı Dil İngilizcenin temel kullanımını kavrama, günlük konuşmalara katılarak anlama ve konuşabilme.”
Doç.Dr. Gülüzar EYMUR
1 | İngilizce bir öneri cümlesi kurmayı, kendi geçmiş yaşantılarını anlatmayı, geçmiş ve şimdiki zamanda yazılmış metinler okuyarak bunlarla ilgili sorular sorabilmeyi öğretmek. |
2 | "Önce, sonra, nihayet" gibi edatlarla gecmis olaylari gerceklesme sirasiyla yazabilmeyi öğretmek. |
3 | Gelecekle ilgili niyet ve kararlılık ifade edebilmeyi; zorunluluk ve gereklilik, yasaklama, zorunluluğun olmaması ve serbestiyi ayırt etmeyi öğrenmiş olacaklardır. |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
1. Yabancı dilde yazı veya söz ile anlatılmak isteneni doğru olarak anlayabilme. 2. Amaca uygun yazım tekniğini kullanarak anlaşılır şekilde yazabilme. 3. Anlatılmak isteneni anlaşılır bir şekilde sözle ifade edebilme.
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Past Continuous Tense –usage, time adverbs & readings | ||
2 | Past Continuous Tense & Past Simple tense, when/while adverbial clauses & exercises | ||
3 | Telling a story or anecdote using past simple and past continuous tenses | ||
4 | Future tense “will”, time adverbs, usage, reading and exercises | ||
5 | Future tense “be going to” time adverbs, usage, reading and exercises | ||
6 | Modal verbs “Shouldn’t, Have to/ don’t have to, need/ needn’t”- | ||
7 | Revision and exercises | ||
8 | Ara Sınav | ||
9 | “used to , get used to, be used to” structures and usage, reading passage and discussion | ||
10 | Making suggestions “lets, what about, how about, shall we…” structures and speaking activity | ||
11 | Present Perfect Tense, usage and time adverbs. “been” and “gone”, “for and since””already, just, yet”/ how long | ||
12 | Present Perfect Tense and Past Simple (differences and usage), reading passage, exercises. “Have you ever…?” structure | ||
13 | Present Perfect Continuous and Present Perfect - reading and speaking activity, exercises | ||
14 | Past Perfect Tense, reading and exercises. After and before structures with . | ||
15 | Revision and Exercises | ||
16 | Final Exam |
“ Campus Grammar”, Nobel Yayınevi, İstanbul 2010, Salim RAZI, Nalan Razı. “Success in English”, Nobel Yayınevi, İstanbul 2010, 6. Basım, Alper ARSLAN.
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 40 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 60 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 60 |
Final Sınavı için Bireysel Çalışma | 1 | 40 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 7 | 4 | 28 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 7 | 5 | 35 |
Toplam İş Yükü (saat) | 65 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | |
ÖÇ 1 | 2 | 3 | |||||||||||
ÖÇ 2 | |||||||||||||
ÖÇ 3 |