GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
FTR-211 FİZYOTERAPİDE TEKNOLOJİ TEMELLİ DEĞERLENDİRME Seçmeli Ders Grubu 2 3 2,00

Önlisans



Sağlık hizmetlerinde bilgi ve iletişim teknolojilerinin uygulama alanlarını tanımlar. Fizyoterapi hizmetlerinde kullanılan bilgi ve iletişim teknolojileri, e-sağlık uygulamaları, fizyoterapi hizmetlerinin sunumunda ve yönetiminde kullanılan bilgi ve iletişim teknolojileri ders içeriğinde yer almaktadır. fizyoterapide dijitalleşme ve teknolojinin yararları ve zorlukları üzerine görüş. Öğrenciler, teknolojiyle geliştirilmiş fizyoterapi hizmetlerindeki mevcut kolaylaştırıcıları ve engelleri belirlemiş ve tartışmış olacaklardır.


Öğr.Gör.Rıdvan TÜRKERİ


1 Değerlendirme hedeflerine uygun teknolojik yöntemleri bilir ve bilgisini aktarabilme
2 Amaca uygun teknolojik değerlendirme yöntemlerini seçebilme
3 Seçilen teknolojik değerlendirme yöntemlerini uygulayabilme
4 Teknolojik değerlendirmeleri geleneksel yöntemler ile karşılaştırır, entegre eder ve uygun içerik oluşturabilme

Birinci Öğretim


yok


yok


• Teknolojiye Giriş • Robotik Rehabilitasyon • Giyilebilir teknoloji • Sanal gerçeklik • Tele-Sağlık Teknolojisi • Mobil uygulama • 3D Yazıcı Teknolojisi • Hareket Analizi Teknolojisi


Hafta Teorik Uygulama Laboratuvar
1 Dersin genel tanıtımı, işleyişi, değerlendirme kriterleri ve izlence hakkında bilgilendirme
2 Robotik rehabilitasyon
3 robotik rehabilitasyon
4 Giyilebilir teknolojiler
5 Giyilebilir teknolojiler
6 Sanal Gerçeklik
7 Sanal Gerçeklik
8 Arasınav
9 Tele Sağlık teknolojileri
10 Tele Sağlık teknolojileri
11 Mobil sağlık uygulamaları
12 Mobil sağlık uygulamaları
13 3 boyutlu printer teknoloji
14 Hareket analizi
15 Dönem boyunca işlenen konuların genel tekrarı, değerlendirilmesi ve geri bildirim
16 Yarıyıl sonu sınavı

Assistive Technology: Matching Device and Consumer for Successful Rehabilitation Assistive Technology: Matching Device and Consumer for Successful Rehabilitation+ OUT OF PRINT Visit the APA Books homepage to browse or search for other books. Edited by Marcia J. Scherer, PhD



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
Derse Katılım 14 2 28
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 7 2 14
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 7 2 14
Toplam İş Yükü (saat) 58

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13
ÖÇ 1 1 5 5 1 5 3 1 2 1 3
ÖÇ 2 1 3 5 1 5 3 2 2
ÖÇ 3 1 1 1 1 5 3 2 2
ÖÇ 4 1 1 1 1 1 3 2 2 2
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek