Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
YDG-115 | YABANCI DİL I | Ders | 1 | 1 | 2,00 |
Önlisans
İngilizce
Öğrenciler, gündelik hayatta kullanılan temel ifadeleri ve basit cümleleri anlayıp kullanabilecek, kendilerini ve başkalarını tanıtabilecek, kişisel bilgiler hakkında soru sorup cevaplayabilecek, basit ve doğrudan iletişim kurabileceklerdir..
Öğr. Gör.Yasin BİÇER
1 | Yabancı Dil'in başlangıç seviyede dilbilgisi kurallarına öğrenmiş olmak. |
2 | Yabancı Dil'in başlangıç seviyede okuma becerisine sahip olmak |
3 | Yabancı Dil'in başlangıç seviyede yazma becerisine sahip olmak. |
4 | Yabancı Dil'in başlangıç seviyede dinleme becerisine sahip olmak. |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
Introducing oneself, present simple tense, numbers, days of the week, countries, nationalities, articles, singular/plural nouns, demonstrative pronouns, adjectives, colours, adverbs of freqeuency, jobs and workplaces, verb phrases, food and drinks, possesive pronouns, world music, family and friends.
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Dersin genel tanıtımı, ders hakkında bilgilendirme, “olmak” fiili, 1-10 sayıları, haftanın günleri, | ||
2 | Ülkeler, “olmak fiili”, | ||
3 | Geniş zamanda “olmak” fiili, milletler. | ||
4 | “Olmak” fiili ile WH soruları, 10-100 sayıları | ||
5 | Tekil ve çoğul isimler, “a/an” artikeli | ||
6 | Gösterme zamirleri, hediyelik eşyalar | ||
7 | Önceki derslerin genel tekrarı, ara sınava hazırlık. | ||
8 | Ara Sınav | ||
9 | Sahiplik zamirleri /’s/, aile bireyleri | ||
10 | Sıfatlar, Renkler, | ||
11 | Geniş zaman, Yiyecek ve içecekler | ||
12 | Geniş zaman (?), yaygın kullanılan fiil cümlecikleri | ||
13 | Geniş zaman (he, she, it), meslekler ve çalışma alanları | ||
14 | Sıklık zarfları, günlük rutinler | ||
15 | Genel tekrar, dönem sonu sınavı hazırlık çalışmaları | ||
16 | Final Sınavı |
Lathan-Koenig C., Oxenden C., Lambert J. (2019) New English File Beginner Student's Book, Oxford University Press, Fourth Edition Coe N., Harrison M., Paterson K. (2006) Oxford Practice Grammar Basic, Oxford University Press Bixby J., McVeigh J. (2020) Q Skills for Success Reading and Writing Intro, Oxford University Press
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 40 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 60 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 40 |
Final Sınavı için Bireysel Çalışma | 1 | 60 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 1 | 15 | 15 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 20 | 20 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 25 | 25 |
Toplam İş Yükü (saat) | 62 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | |
ÖÇ 1 | 5 | |||||||||||||
ÖÇ 2 | 5 | |||||||||||||
ÖÇ 3 | 5 | |||||||||||||
ÖÇ 4 | 5 |