GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
SBEMÖ-S04 İLKÖĞRETİM MATEMATİK EĞİTİMİNDE BİLİŞSEL ÖĞRENME KURAMLARI Seçmeli Ders Grubu 1 1 6,00

Yüksek Lisans



öğrencilere bilişsel öğrenme kuramlarını tanıma ve matematik eğitimine uyarlama becerisi kazandırmak amaçlanmıştır.


Dr. Öğretim Üyesi Funda Aydın-Güç


1 bilişsel öğrenme kuramlarını matematik eğitimine uyarlar

Birinci Öğretim


yok


yok


Tam Öğrenme Yöntemi, Aktif Öğrenme, İşbirliğine Dayalı Öğrenme, Yansıtıcı Düşünme, Probleme Dayalı Öğrenme, Allestorik Öğrenme, Kuantum Öğrenme, Proje Tabanlı Öğrenme, Kavram karikatürleri ile öğrenme ve bu öğrenme yöntemlerin matematiğe uygulama süreçleri.


Hafta Teorik Uygulama Laboratuvar
1 Tam Öğrenme Yöntemi
2 Aktif Öğrenme
3 İşbirliğine Dayalı Öğrenme
4 Yansıtıcı Düşünme
5 Probleme Dayalı Öğrenme
6 Allestorik Öğrenme
7 Kuantum Öğrenme
8 Proje Tabanlı Öğrenme
9 Kavram karikatürleri
10 öğrenme yöntemlerini matematiğe uygulama
11 öğrenme yöntemlerini matematiğe uygulama
12 öğrenme yöntemlerini matematiğe uygulama
13 öğrenme yöntemlerini matematiğe uygulama
14 öğrenme yöntemlerini matematiğe uygulama

1.Baki, A.(2006). Kuramdan Uygulamaya Matematik Eğitimi, Derya Kitabevi, Trabzon.



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı için Bireysel Çalışma 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Takım/Grup Çalışması 1 1 1
Rapor Hazırlama 14 3 42
Rapor Sunma 2 2 4
Bireysel Çalışma 14 4 56
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 7 2 14
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 14 4 56
Toplam İş Yükü (saat) 173

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6
ÖÇ 1 4 4 4 5 4 4
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek