Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
SBEMÖ-S18 | ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE DERS İMECESİ MODELİ | Seçmeli Ders Grubu | 1 | 2 | 6,00 |
Yüksek Lisans
Türkçe
öğretmenlerin kendi sınıfındaki öğretim ve öğrenme sürecini inceleme becerilerinin geliştirilmesi
Dr. Öğretim Üyesi Funda Aydın-Güç
1 | etkili öğrenme öğretme süreçleri tasarlar |
Birinci Öğretim
yok
yok
Ders imecesi, öğretmen eğitimindeki yeri ve önemi, ulusal ve uluslararası öğretmen yetiştirme programlarında ders imecesi modeli, ders imecesi döngüsü, örnek uygulamaların incelenmesi, ders imecesi döngüsü tasarımı
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | ders imecesi nedir? | ||
2 | öğretmen eğitimindeki yeri ve önemi | ||
3 | ulusal ve uluslararası öğretmen yetiştirme programlarında ders imecesi modeli, | ||
4 | ders imecesi döngüsü | ||
5 | örnek uygulamaların incelenmesi | ||
6 | farklı ülkelerdeki uygulamaların karşılaştırılması | ||
7 | farklı ülkelerdeki uygulamaların karşılaştırılması | ||
8 | ders imecesi döngüsü tasarımı | ||
9 | ders imecesi döngüsü tasarımı | ||
10 | ders imecesi döngüsü tasarımı | ||
11 | ders imecesi döngüsü tasarımı | ||
12 | ders imecesi döngüsü tasarımı | ||
13 | ders imecesi döngüsü tasarımı | ||
14 | ders imecesi döngüsü tasarımı |
1. Quaresma, M., Winsløw, C., Clivaz, S., da Ponte, J. P., Ní Shúilleabháin, A., & Takahashi, A. (2018). Mathematics lesson study around the world. Cham, Switzerland: Springer. 2. Hart, L. C., Alston, A. S., & Murata, A. (2011). Lesson study research and practice in mathematics education. Dordrecht: Springer. 3. Inprasitha, M., Isoda, M., Yeap, B. H., & Wang-iverson, P. (Eds.). (2015). Lesson study: Challenges in mathematics education (Vol. 3). World Scientific.
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı için Bireysel Çalışma | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Uygulama/Pratik | 7 | 3 | 21 |
Proje Hazırlama | 14 | 3 | 42 |
Proje Sunma | 2 | 3 | 6 |
Proje Tasarımı /Yönetimi | 14 | 2 | 28 |
Bireysel Çalışma | 14 | 2 | 28 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 10 | 3 | 30 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 10 | 3 | 30 |
Toplam İş Yükü (saat) | 185 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | |
ÖÇ 1 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |