GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
COĞ-502 SEMİNER Ders 1 2 6,00

Yüksek Lisans


Türkçe


Yüksek lisans öğrencisine tez yazım aşaması öncesinde seçtiği konuyu sunabilme yetisi kazandırmak


Doç. Dr. İbrahim SEZER, Doç. Dr. Günay KAYA, Doç. Dr. Eren ŞENOL, Dr. Öğr. Üyesi Recep YURT, Dr. Öğr. Üyesi Hüseyin SARAÇOĞLU, Dr. Öğr. Üyesi Cüneyt AKTAŞ


1 Seminer konusunu ve çalışma sahasını belirleyebilir
2 Seminer konusu ile ilgili literatür taraması yapabilir
3 Saha araştırması yapabilir
4 Elde ettiği verilerle bilimsel bir çalışma ortaya koyabilir
5 Hazırlanan bilimsel çalışma etkili ve ikna edici bir şekilde sunulur

Birinci Öğretim


Yok


Yok


Danışmanlarının rehberliğinde seminer konularının seçilmesi Literatür ve saha araştırmalarının yapılması Seminer çalışması sonucunda seminer sunumunun yapılması. Seminerin Raporunun tamamlanması


Hafta Teorik Uygulama Laboratuvar
1 Yüksek lisans öğrencilerin, danışmanlarının rehberliğinde konularını seçmesi
2 Yüksek lisans öğrencilerin, danışmanlarının rehberliğinde konularını seçmesi
3 Seminer konusu ile ilgili literatür çalışması
4 Seminer konusu ile ilgili çalışmalar
5 Seminer konusu ile ilgili çalışmalar
6 Seminer konusu ile ilgili çalışmalar
7 Seminer konusu ile ilgili çalışmalar
8 Seminer konusu ile ilgili çalışmalar
9 Seminer konusu ile ilgili çalışmalar
10 Seminer konusu ile ilgili çalışmalar
11 Seminer konusu ile ilgili çalışmalar
12 Seminer konusu ile ilgili çalışmalar
13 Seminer konusu ile ilgili çalışmalar
14 Seminer konusu ile ilgili çalışmalar
15 Genel değerlendirme
16 Raporun tamamlanması ve sunulması

Güngördü, E. (2008). Coğrafya’da bilimsel araştırma yöntemleri. Ankara: Baran Ofset. Sandal, E. K. (2019). Nicel araştırmalarda uygulamalı istatiksel analizler. N. Özgen (Edit). Beşeri Coğrafyada Araştırma Yöntemleri ve Teknikler içinde (85-156). Ankara: Pegem Akademi. Özgen, N (2019). Beşeri Coğrafyada Araştırma Yöntemleri ve Teknikler Ankara: Pegem Akademi. Özgüç, N. (1984). Beşeri Coğrafya’da veri toplama ve değerlendirme yöntemleri. İstanbul: İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Yayınları Özgüç, N. (1984). Beşeri coğrafyada veri toplama ve değerlendirme yöntemleri. İstanbul: İstanbul Edebiyat Fakültesi Yayınları, No: 2511. Ural, A. ve Kılıç, İ. (2018). Bilimsel araştırma süreci ve SPSS ile veri analizi. Detay Yayıncılık. Yıldırım, A., ve Şimşek, H. (2004) Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri. (4. Baskı). Ankara: Seçkin Yayınevi Seminer konusu ile ilgili tüm kaynaklar



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

Yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Derse Katılım 1 10 10
Tartışma 1 10 10
Soru-Yanıt 1 30 30
Alan Çalışması 1 10 10
Beyin Fırtınası 1 30 30
Rapor Hazırlama 1 10 10
Rapor Sunma 1 10 10
Makale Kritik Etme 1 10 10
Bireysel Çalışma 1 30 30
Okuma 1 30 30
Toplam İş Yükü (saat) 180

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9
ÖÇ 1 5 4 4 4 4 5 4 4 5
ÖÇ 2 4 4 4 4 4 4 4 4 4
ÖÇ 3 4 4 4 4 4 4 4 4 4
ÖÇ 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4
ÖÇ 5 4 4 5 4 4 4 5 4 5
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek