GERİ DÖN

Lisans Programları


Tıp Fakültesi - Tıp Fakültesi - - Tıp



Program Tanımları

Giresun Üniversitesi Tıp Fakültesi 27 Mayıs 2007 tarihinde kurulmuştur. Tıp Fakültesi Gazipaşa Yerleşkesi, Debboy Mevkii, Posta Kodu: 28100, Giresun Merkez adresinde bulunmaktadır.

Eğitim planında yer alan bütün dersleri, klinik pratik uygulamaları ve sınavları başarıyla tamamlayan öğrenciler "Tıp Doktoru" ünvanını almaktadırlar.

Fakülteye öğrenci olarak kayıt yaptırabilmek için; a) Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından yapılan sınavla Fakülteye yerleştirilmiş olmak, b) Yatay geçiş ile Fakülteye kabul edilmiş olmak, c) İlgili mevzuat hükümlerine göre yerleştirilmesine karar verilen yabancı uyruklu öğrenci olmak, ç) Önceden Fakülte öğrencisi iken kaydı silindikten sonra ilgili mevzuat hükümlerine göre Fakültede eğitimine yeniden devam etmesine karar verilmiş olmak şartlarından birinin gerçekleşmesi gerekir.

Türk Yüksek Öğretim Kurumları'nda önceki formal (örgün) öğrenmenin tanınması dikey, yatay ve üniversite içindeki geçişler Yüksek Öğretim Kurumu'nun belirlemiş olduğu "YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARINDA ÖNLİSANS VE YÜKSEK LİSANS DÜZEYİNDEKİ PROGRAMLAR ARASINDA GEÇİŞ, ÇİFT ANADAL, YAN DAL İLE KURUMLAR ARASI KREDİ TRANSFERİ YAPILMASI ESASLARINA İLİŞKİN YÖNETMELİK" ve ''GİRESUN ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ KURUMLAR ARASI YATAY GEÇİŞ ESASLARINA İLİŞKİN YÖNERGE'' kapsamında gerçekleşmektedir. Tıp Fakültesi'nin eğitim planında yer alan İngilizce dersi için her akademik yılın başında muafiyet sınavı yapılmaktadır. Bu dersten beklenen yeterliliği sağladığını düşünen öğrenciler muafiyet sınavlarına girme hakkına sahiptir. Sınava girip başarılı olan öğrenciler ilgili dersten muaf kabul edilmektedir.

Tıp Fakültesi'nde eğitim süresi altı yıldır. Programda mevcut olan (toplam 360 AKTS karşılığı) derslerin tümünü başarıyla tamamlamak ve 100 üzerinden en az 60 ağırlıklı not ortalamasına sahip olmak mezuniyet için gereklidir.

Tıp doktorluğu eğitim-öğretim süresi altı yıldır. Tıp Doktorluğu eğitim-öğretimi birbirini izleyen üç devreden oluşur. a) Temel Tıp Bilimleri devresi: I ve II. Dönemleri kapsar. b) Klinik Bilimleri devresi: III. IV ve V. Dönemleri kapsar. c) İntörn doktorluk devresi: VI. Dönemi kapsar. Fakültede Dönem geçme esaslarına göre hazırlanmış eğitim-öğretim programları uygulanır. Tıp Doktorluğu düzeyinde akademik eğitimin her bir döneminin başarılmış olması bir sonraki döneme başlamanın ön şartıdır. Bu nedenle ön koşullu olmadığı saptanan ortak ve zorunlu dersler dışında, bir dönemin bütün dersleri, uygulamaları ve stajları başarılmadan bir üst döneme geçilemez. I. II. ve III. dönemlerde okutulan dersler ders kurulları şeklinde verilir. IV., V. ve VI. sınıflarda her staj bir derstir. VI. sınıf, 12 ay süreli intörnlük dönemini kapsar. İntörn doktorluk döneminde öğrencilerin başarısı intörn karneleri dikkate alınarak değerlendirilir.

Tıp Fakültesi mezunları iki yıllık zorunlu hizmet için T.C. Sağlık Bakanlığı tarafından düzenlenen kura ile birinci basamak sağlık hizmetinde toplum sağlığı birimleri, kamu hastanelerinin acil servisleri gibi çeşitli sağlık birimlerinde çalışır. Her yıl iki kez düzenlenmekte olan Tıpta Uzmanlık Sınavı'nı başaran tıp doktorları ise çeşitli üniversitelerin hastanelerinde veya T.C. Sağlık Bakanlığı'na ait eğitim ve araştırma hastanelerinde asistan hekim (araştırma görevlisi) olarak çalışırlar.

Tıp Doktoru diplomasını alan mezunlar Temel Tıp Bilimleri Bölümü'nde "Doktora", Temel, Dahili veya Cerrahi Tıp Bilimleri Bölümü'nde "Tıpta Uzmanlık" programlarına başvurabilirler.

Tıp Fakültesinde tüm dönemlerde yapılan sınavlar 100 tam not üzerinden değerlendirilir. Sınavların değerlendirilmesinde kullanılan not, derece ve katsayılar aşağıdaki gibidir: a) Sınav notları: Puanlar Dereceler 95-100 Pekiyi 85-94 İyi-Pekiyi 75-84 İyi 65-74 Orta-İyi 60-64 Orta 0-59 Başarısız G Geçer K Kalır F1 Başarısız F2 Başarısız F3 Başarısız b) Bunlardan bir dersten Pekiyi, İyi-Pekiyi, İyi, Orta-İyi, Orta ve Geçer derecesini elde eden öğrenciler o dersi başarmış sayılırlar. c) Puan değeri harfler ile belirtilen notlar şunlardır: 1) G: Başarılı olunan Tıp dışı ortak zorunlu ve/veya seçmeli dersler için verilen nottur. G notu ortalamaya katılmaz. 2) K: Başarısız olunan Tıp dışı ortak zorunlu ve/veya seçmeli dersler için verilen nottur. K notu ortalamaya katılmaz. 3) F1: Mazeretsiz, devamsız. Dönem sonu sınavı ve bütünleme sınavlarına girme hakkı olmayan öğrencinin aldığı nottur. I, II ve III üncü dönemlerde F1 notu alan öğrenci doğrudan sınıfta kalır ve IV, V ve VI ncı dönemlerde stajı tekrar eder. 4) F2: Devamlı. Sınava girme hakkı olduğu hâlde sınava girmemiş öğrencinin aldığı nottur (Puan=0). I, II ve III üncü dönemlerde dönem sonu sınavı ve bütünleme sınavlarına girme hakkı vardır, IV üncü ve V inci dönemlerde stajı tekrar etmeden bütünleme sınavına girebilir. 5) F3: Mazeretli, devamsız. I, II ve III üncü dönemlerde bir ders kurulunda, Yönetim Kurulunca kabul edilmiş bir mazereti nedeniyle devamsızlık sınırını aşmış olan öğrenciler, ders kurulu veya dönem sonunda, o ders kurulundan mazeret sınavına alınır. I. II. ve III. dönemlerde okutulan dersler ders kurulları şeklinde verilir. Ders kurulu sınavı ara sınav yerine geçer. Her dönemin sonunda son ders kurulu sınavının bitiminden en erken 15 gün sonra olmak üzere Fakülte Kurulunun tespit edeceği tarihlerde, o yıl okutulan tüm ders kurullarını kapsayan sınava Dönem sonu sınavı denir. Bir ders kurulunda her dersin kendi barajı vardır. Baraj sınırı %50’dir. Öğrenci, ders kurulu sınavında kurulu oluşturan derslerin bir veya birkaçından %50’nin altında not alırsa o dalda elde ettiği puan ile o dalın toplam puanının %50’si arasında kalan puan farkı sınav toplam puanından düşülerek o ders kurulu sınav notu belirlenir. Dönem sonu ve bütünleme sınavı notu belirlenirken baraj uygulanmaz. Dönem Sonu Başarı Notu: Ders kurulları ortalama notunun %60’ı ile dönem sonu sınavında alınan notun %40’ının toplanması ile elde edilen nottur. Öğrencinin bir üst sınıfa geçebilmesi için, dönem sonu sınavından en az 50 alması ve dönem sonu başarı notunun 100 üzerinden en az 60 olması gerekir. IV. ve V. dönemde staj sonu ve bütünleme sınavlarında başarı notu hesaplanırken, öğrencinin staj süresince yapmış olduğu çalışmalar ve uygulamalar staj karnesi ile değerlendirilir ve pratik sınav notu olarak staj başarı notuna katkıda bulunur. Staj karnesi, başarı notuna; 100 puan üzerinden değerlendirilip, %10 oranında olacak şekilde katkıda bulunur. Teorik sınavlar, etkinliği bilimsel olarak gösterilmiş ve Fakülte Kurulunun tanımladığı yöntemlerden birisi kullanılarak, hem yazılı hem de sözlü sınav şeklinde düzenlenir. Teorik ve sözlü sınav notu 100 puan üzerinden değerlendirilip, teorik sınav notu %40, sözlü sınav notu ise %50 oranında staj sonu notuna katkıda bulunur. Teorik sınavdan 100 puan üzerinden en az 50 puan alamayan öğrenci sözlü sınava giremez. İntörn doktorluk döneminde öğrencilerin başarısı intörn karneleri dikkate alınarak 100 tam not üzerinden değerlendirilir. Başarı notu 60 ve üzeridir.

Toplam 360 AKTS krediisyle altı yıllık eğitimi başarıyla tamamlayan öğrenciler mezun olmaya hak kazanır. Ancak Tıp Fakültesi mezunları, mezuniyet diplomalarını T.C. Sağlık Bakanlığı tarafından verilen onayı takiben elde ederler.

Tam Zamanlı

Dekan: Prof. Dr. Erdal AĞAR Adres: Giresun Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekanlığı,Gazipaşa Yerleşkesi, 28100 Merkez, Giresun Tel : 0454 310 16 00 Faks : 0454 310 16 99 E-posta: erdal.agar@giresun.edu.tr Başkoordinatör: Doç. Dr. Şebnem ALANYA TOSUN Tel: 0454 310 16 04 E-posta: sebnem.tosun@giresun.edu.tr

Giresun Üniversitesi Tıp Fakültesi Morfoloji Binası bünyesinde 2 adet 112 öğrenci kapasiteli, 1 adet 104 öğrenci kapasiteli, 2 adet 56 öğrenci kapasiteli, 1 adet 52 öğrenci kapasiteli, 1 adet 48 öğrenci kapasiteli toplam 7 adet sınıf ve 30 öğrenci kapasiteli toplam 2 adet çalışma salonu bulunmaktadır. Hastanelerimiz bünyesinde ise 2 adet 50 öğrenci kapasiteli, 2 adet 35 öğrenci kapasiteli ve 2 adet 15 öğrenci kapasiteli toplam 6 adet sınıf bulunmaktadır. Öğrencilerimizin pratik uygulamalarını gerçekleştirdiği, 40 adet binoküler ve 1 adet trinoküler mikroskoba sahip 1 adet mikroskop laboratuvarı, 8 adet araştırma laboratuvarı, çeşitli insan vücudu maketleri içeren 1 adet anatomi laboratuvarı ve temel yaşam desteği ve hava yolu pratik uygulamalarının yapılabileceği çeşitli maketler içeren 1 adet CPR laboratuvarı bulunmaktadır.


Program Çıktıları

1 Sağlık alanı ile ilgili sahip olduğu ileri düzeydeki bilgi birikimini kullanarak bir çalışmayı bağımsız olarak yürütür ve bu alanda çalışan diğer meslek grupları ile işbirliği içinde ekip üyesi olarak sorumluluk alır.
2 Sağlık alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak bilimsel olarak kanıtlanmış verileri yorumlar ve değerlendirir, sorunları tanımlar, analiz eder, araştırmalara ve kanıtlara dayalı mesleki ve etik değerleri gözeterek çözüm önerileri geliştirir, bilgiyi paylaşır, ekip çalışması yapar.
3 Bilginin doğası, kaynağı, sınırları, doğruluğu, güvenirliliği ve geçerliliğini değerlendirme bilgisine sahiptir.  
4 Sağlık alanındaki temel ve güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve multimedya eğitim araç gereçleri ile diğer kaynaklarla desteklenen ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahiptir.
5 Sağlık ve araştırma alanı ile ilgili bilgi teknolojilerini kullanır.
6 Sağlık alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alır.
7 Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri planlar, yönetir ve süreci izleyip değerlendirir.
8 Sağlık alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanarak birey, aile ve topluma yönelik sağlık eğitimi yapar.
9 Sağlık alanındaki bilimsel bilgiye ulaşma, güncel literatürü izleme, değerlendirme ve uygulayabilme bilgisine sahiptir.
10 ...
11 Alanına özgü bilimsel bilgi üretme sorumluluğunu yerine getirir/tanımlayıcı düzeyde araştırma yapar.
12 Alanına özgü sorunlara bilimsel veriler/kanıtlar doğrultusunda çözüm üretir.
13 Sağlık alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir.
14 Öğrenme hedeflerini belirler ve öğrenmeyi öğrendiğini gösterir.
15 Öğrenme kaynaklarını belirler, kaynaklara etkin/hızlı erişir.
16 Yaşam boyu öğrenmeyi benimsediğin gösterir, gelişime açıktır ve bu davranışı devam ettirir.
17 Bilgiye ulaşma yollarına karar verir ve uygular.
18 Sağlık alanı ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirir; düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarır; ilgili kişi ve kurumların düşüncelerini, istek ve beklentilerini dinler.
19 Sağlık alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek ekip çalışması içinde ve sürecin etkin bir elemanı olarak uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşır.
20 Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için diğer meslek grupları ile işbirliği içinde proje ve etkinlikler düzenler ve bunları uygular.
21 Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar.
22 Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır.
23 Sağlık alanında toplumun ve dünyanın gündemindeki olayları/gelişmeleri izler ve değerlendirir.
24 Sözlü ve yazılı olarak etkili iletişim kurar.
25 Kültürlerarası iletişim kurma bilgi ve becerisine sahiptir.
26 Mesleki aktivite ve uygulamalarını etkin ve güvenli şekilde belgeler/doğru ve etkili kayıt tutar.
27 Sağlık alanı ile ilgili verileri toplar, yorumlar, uygular ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında ilgili disiplinlerden kişilerle işbirliği yapar ve toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket eder.
28 Kalite yönetimi ve süreçlerine uygun davranır ve bu süreçlere katılır.
29 Bebek ve çocukları da kapsayacak şekilde, birey ve halk sağlığı, çevre koruma ve iş güvenliği konularında yeterli bilince sahiptir ve uygular.
30 Birey olarak görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili yasa, yönetmelik, mevzuata ve mesleki etik kurallarına uygun davranır.
31 Profesyonel kimliği ile meslektaşlarına rol model ve topluma örnek olur.  
32 Sağlıklı ve/veya hasta bireyin yapısı, fizyolojik fonksiyonları ve davranışları; bireyin sağlığı ile fiziksel ve sosyal çevresi arasındaki ilişkisini anlamaya yetkindir.
33 Etik ilkelerin ve etik kurulların eğitim- uygulama ve araştırma alanlarında birey ve toplum için önemini bilir.

Program Çıktıları - Türkiye Yüksek Öğretim Yeterlilikler Çerçevesi İlişkilendirme

TYYÇ
Program Çıktıları
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
BİLGİ
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
BECERİ
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YETKİNLİKLER ( Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği )
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YETKİNLİKLER ( Öğrenme Yetkinliği )
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YETKİNLİKLER ( İletişim ve Sosyal Yetkinlik )
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
5
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YETKİNLİKLER ( Alana Özgü Yetkinlik )
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Müfredat

D : Ders U: Uygulama L: Laboratuvar
1. Dönem
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor
4000001312012 Türkçe DÖNEM 1 DERS BLOĞU Zorunlu 787 35 48 40
4000001352012 Türkçe TÜRK DİLİ Zorunlu 56 - - 4
4000001372012 Türkçe ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ Zorunlu 56 - - 4
4000001392012 Türkçe İNGİLİZCE Zorunlu 84 - - 6
TFSI Türkçe SEÇMELİ DERS I Seçmeli - - - -
UNISEC-1 Türkçe ÜNİVERSİTE SEÇMELİ - I Seçmeli 2 - - -
Toplam 985 35 48 54
3. Dönem
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor
4000001312013 Türkçe DÖNEM 2 DERS BLOĞU Zorunlu 622 36 76 50
TFSII Türkçe SEÇMELİ DERS II Seçmeli - - - -
Toplam 622 36 76 50
5. Dönem
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor
4000001112014 Türkçe DÖNEM 3 DERS BLOĞU Zorunlu 704 - 65 58
DÖNEM-3-SEÇMELİ Türkçe DÖNEM 3 SEÇMELİ DERS GRUBU Seçmeli - - - 4
Toplam 704 0 65 62
7. Dönem
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor
4000004012015 Türkçe KADIN HASTALIKLARI VE DOĞUM Zorunlu 92 238 - 11
4000004032015 Türkçe RADYOLOJİ Zorunlu 54 60 - 5
4000004052015 Türkçe GENEL CERRAHİ Zorunlu 79 270 - 12
4000004072015 Türkçe ANESTEZİYOLOJİ VE REANİMASYON Zorunlu 32 40 - 4
4000004092015 Türkçe KARDİYOLOJİ Zorunlu 42 88 - 4
4000004112015 Türkçe İÇ HASTALIKLARI Zorunlu 113 217 - 11
4000004132015 Türkçe GÖĞÜS HASTALIKLARI Zorunlu 25 40 - 2
4000004152015 Türkçe ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI Zorunlu 112 218 - 11
Toplam 549 1171 0 60
9. Dönem
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor
DÖNEM-5-SEÇMELİ Türkçe DÖNEM 5 SEÇMELİ DERS GRUBU Seçmeli - - - -
TIP5001 Türkçe DERMATOLOJİ Zorunlu 44 47 - 5
TIP5002 Türkçe ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ Zorunlu 26 56 - 5
TIP5003 Türkçe BEYİN VE SİNİR CERRAHİSİ Zorunlu 50 62 - 5
TIP5004 Türkçe NÖROLOJİ Zorunlu 36 54 - 5
TIP5005 Türkçe ÜROLOJİ Zorunlu 55 53 - 5
TIP5006 Türkçe GÖZ HASTALIKLARI Zorunlu 33 43 - 5
TIP5007 Türkçe KULAK BURUN BOĞAZ HASTALIKLARI Zorunlu 31 73 - 5
TIP5013 Türkçe ADLİ TIP Zorunlu 21 38 - 3
TIP5017 Türkçe KALP DAMAR CERRAHİSİ Zorunlu 23 8 - 3
TIP5025 Türkçe ÇOCUK CERRAHİSİ Zorunlu 24 8 - 2
TIP5026 Türkçe ENFEKSİYON HASTALIKLARI VE KLİNİK MİKROBİYOLOJİ Zorunlu 43 52 - 5
TIP5027 Türkçe FİZİKSEL TIP VE REHABİLİTASYON Zorunlu 30 58 - 5
TIP-532 Türkçe RUH SAĞLIĞI ve HASTALIKLARI Zorunlu 43 28 - 3
TIP-533 Türkçe ÇOCUK ve ERGEN RUH SAĞLIĞI ve HASTALIKLARI Zorunlu 18 7 - 2
Toplam 477 587 0 58
11. Dönem
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor
DÖNEM-6 Türkçe DÖNEM 6 ELEKTİF SEÇMELİ DERS GRUBU Seçmeli - - - -
TIP601 Türkçe ACİL TIP Zorunlu 96 144 - 10
TIP602 Türkçe İÇ HASTALIKLARI Zorunlu - 240 - 7
TIP603 Türkçe ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI Zorunlu 90 90 - 7
TIP604 Türkçe HALK SAĞLIĞI Zorunlu 54 66 - 5
TIP605 Türkçe KADIN HASTALIKLARI VE DOĞUM Zorunlu 60 60 - 5
TIP606 Türkçe GENEL CERRAHİ Zorunlu 80 80 - 5
TIP607 Türkçe AİLE HEKİMLİĞİ Zorunlu 20 140 - 5
TIP608 Türkçe GÖĞÜS HASTALIKLARI Zorunlu 36 24 - 3
TIP609 Türkçe KARDİYOLOJİ Zorunlu 36 44 - 3
TIP610 Türkçe NÖROLOJİ Zorunlu 50 30 - 3
TIP611 Türkçe ENFEKSİYON HASTALIKLARI VE KLİNİK MİKROBİYOLOJİ Zorunlu 35 45 - 3
Toplam 557 963 0 56
TFSI - SEÇMELİ DERS I
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor
İŞRT-101 Türkçe İŞARET DİLİ Seçmeli 60 - - 4
TIPSEÇ101 Türkçe BEDEN DİLİ VE ETKİLİ İLETİŞİM Seçmeli 56 - - 4
TIPSEÇ103 Türkçe BİLİNÇLİ FARKINDALIK (MINDFULNESS) Seçmeli 56 - - 4
UNISEC-1 - ÜNİVERSİTE SEÇMELİ - I
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor
IAD-101 Türkçe İŞ AHLAKI VE DEĞERLER EĞİTİMİ Seçmeli 2 - - 2
KAH-101 Türkçe KADIN VE AİLE HAYATI Seçmeli 2 - - 2
KRY101 Türkçe KARİYER PLANLAMA Seçmeli 1 - - 2
TCE-101 Türkçe TOPLUMSAL CİNSİYET EŞİTLİĞİ Seçmeli 2 - - 2
TFSII - SEÇMELİ DERS II
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor
İŞRT-101 Türkçe İŞARET DİLİ Seçmeli 60 - - 4
TIPSEÇ101 Türkçe BEDEN DİLİ VE ETKİLİ İLETİŞİM Seçmeli 56 - - 4
TIPSEÇ103 Türkçe BİLİNÇLİ FARKINDALIK (MINDFULNESS) Seçmeli 56 - - 4
DÖNEM-3-SEÇMELİ - DÖNEM 3 SEÇMELİ DERS GRUBU
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor
TIP3050 Türkçe SAĞLIK YÖNETİMİ Seçmeli 28 - - 2
TIP3051 Türkçe ÇOCUK HAKLARI Seçmeli 28 - - 2
DÖNEM-5-SEÇMELİ - DÖNEM 5 SEÇMELİ DERS GRUBU
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor
TIP5024 Türkçe GÖĞÜS CERRAHİSİ Seçmeli 21 11 - 2
TIPSEÇ-504 Türkçe RADYASYON ONKOLOJİSİ Seçmeli 23 8 - 2
TIPSEÇ-506 Türkçe NÜKLEER TIP Seçmeli 21 8 - 2
TIPSEÇ-509 Türkçe PLASTİK VE REKONSTRÜKTİF CERRAHİ Seçmeli 12 20 - 2
TIPSEÇ-511 Türkçe TIBBİ BİYOKİMYA Seçmeli 10 22 - 2
DÖNEM-6 - DÖNEM 6 ELEKTİF SEÇMELİ DERS GRUBU
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor
TIP-CE-650 Türkçe GÖZ HASTALIKLARI Seçmeli - 80 - 3
TIP-CE-651 Türkçe KULAK BURUN VE BOĞAZ HASTALIKLARI Seçmeli 40 40 - 3
TIP-CE-652 Türkçe KALP VE DAMAR CERRAHİSİ Seçmeli 30 30 - 3
TIP-CE-653 Türkçe ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ Seçmeli 40 40 - 3
TIP-CE-654 Türkçe ÜROLOJİ Seçmeli 40 40 - 3
TIP-CE-655 Türkçe BEYİN VE SİNİR CERRAHİSİ Seçmeli 40 40 - 3
TIP-CE-656 Türkçe ANESTEZİYOLOJİ VE REANİMASYON Seçmeli - 80 - 3
TIP-CE-658 Türkçe GÖĞÜS CERRAHİSİ Seçmeli 28 32 - 3
TIP-CE-660 Türkçe ÇOCUK CERRAHİSİ Seçmeli - 80 - 3
TIP-DE-651 Türkçe FİZİKSEL TIP VE REHABİLİTASYON Seçmeli 30 30 - 2
TIP-DE-652 Türkçe RUH SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI Seçmeli 34 46 - 2
TIP-DE-653 Türkçe DERMATOLOJİ Seçmeli 40 40 - 2
TIP-DE-658 Türkçe KLİNİK RADYOLOJİ Seçmeli 30 40 - 2
TIP-DE-659 Türkçe ÇOCUK ve ERGEN PSİKİYATRİSİ Seçmeli 30 30 - 2
TIP-DE-660 Türkçe RADYASYON ONKOLOJİSİ Seçmeli 45 35 - 2
TIP-DE-667 Türkçe TIBBİ PATOLOJİ Seçmeli - 80 - 3