Giresun Üniversitesi Eğitim Fakültesi Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, lisans düzeyinde ilk öğrencilerini İngilizce Öğretmenliği programı altında 2021-2022 eğitim-öğretim yılında almıştır. Bölüm bünyesinde İngiliz Dili Eğitimi olmak üzere bir Anabilim Dalı yer almaktadır. İngilizce Öğretmenliği lisans programı dört yıllık (sekiz yarıyıl) bir programdır ve eğitim dili en az %30 İngilizcedir.
Bu programı başarıyla tamamlayan öğrenciler, İngilizce Öğretmenliği Lisans Programı alanında Lisans Derecesi almaya hak kazanmaktadırlar.
Lisans
GRÜ İngilizce Öğretmenliği lisans programında öğrenim görebilmek için, Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM)’nin yaptığı sınavı kazanmış olmak ve başka bir örgün yükseköğretim programına kayıtlı olmamak gerekir. Ayrıca, İngilizce Öğretmenliği lisans programının Hazırlık sınıfı önkoşulu bulunmaktadır. Zorunlu Hazırlık Sınıfı muafiyeti için YDS, YÖKDİL ve TOEFL sınavları kabul edilmektedir. Bu sınavlardan 100 tam puan üzerinden en az 70 alınması gerekmektedir. Öğrencilerimiz, ayrıca, Hazırlık sınıfından muaf olabilmek için her akademik yılın başında Giresun Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu tarafından düzenlenen yeterlilik sınavına girebilir. Bu sınavdan 100 tam puan üzerinden en az 70 almaları beklenmektedir.
Giresun Üniversitesi'nde öğrenim gören öğrenciler, bazı derslerden belirli yönetmelikler çerçevesinde muaf olabilirler. Başka bir kurumda alınan dersin içeriğinin, GRÜ'de verilen dersin içeriğine uygun olması ve ilgili fakülte tarafından onaylanması durumunda, öğrenci bu ders/derslerden muaf tutulabilir. Yükseköğretim kurumlarında lisans düzeyindeki programlar arasında geçiş (yatay, dikey, çift anadal, yandal) ilgili yönetmelik hükümlerine ve Senato tarafından belirlenen esaslara göre yapılır.
Öğrencinin programdaki tüm derslerini başarmış olması gerekir. Dört yıllık lisans programında 240 kredinin başarı ile tamamlanmış olması gerekir. Bir dersten DC, DD, FD ve FF harf notlarından birini alan öğrenciler o dersten başarısız sayılırlar. Kayıtlı olduğu öğretim programının ders, uygulama, staj gibi tüm gereklerini bu Yönetmelik hükümlerine göre başarıyla tamamlayan öğrenciler diploma almaya hak kazanırlar.
İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı İngilizce Öğretmenliği Programının öncelikli kuruluş amacı ulusal ve uluslararası alanda tercih edilen, İngilizcenin yabancı dil olarak öğretimi konusunda uzman, modern ve öncü dil öğretim tekniklerini benimsemiş, bilgiyi araştırarak ve sorgulayarak ulaşmayı kendine ilke edinen Atatürk İlke ve İnkılaplarına bağlı, öngörü, analiz ve sentezleme becerileri kuvvetli, çağdaş, hayal gücü ve yeni şeyler keşfetme becerisi yüksek, dil becerileri konusunda donanımlı ve yetkin İngilizce öğretmenleri yetiştirmektir. Bu doğrultuda, programda İngilizce öğretmenlerinin gereksinim duyacağı içeriğe sahip dersler yer almaktadır.
Yabancı Diller Bölümü İngilizce Öğretmenliği Programından mezun olan öğrenciler; İngilizcenin yabancı dil olarak öğretimi alanında beceri ve yetkinliğine sahip olmaktadırlar. Kazandıkları bu yeterlilikle Milli Eğitim Bakanlığı‘na bağlı devlet ve özel okulların farklı kademelerinde (anasınıfı, ilkokul, ortaokul ve lise), Bilim ve Sanat Merkezlerinde, Halk Eğitim merkezlerinde ve özel dil kurslarında çalışma olanaklarına sahiptir. Ayrıca mezunlarımız, devlet üniversiteleri, vakıf üniversiteleri ve özel üniversitelerde İngilizce okutmanı, öğretim görevlisi veya araştırma görevlisi olarak çalışabilmektedir. Mezunlarımızın yurt dışı bağlantısı olan özel şirketlerde ve çeviri bürolarında da çalışma fırsatı bulunmaktadır. Bununla birlikte, yabancı dil eğitimi alanında kendini geliştirmek, akademik kariyer yapmak isteyen mezunlarımız, lisansüstü eğitim ile dil öğretimine ilişkin çeşitli alanlarda veya tercih ettikleri diğer alanlarda yurt içi ve yurt dışındaki programlara devam edebilmektedirler.
Bu programdan mezun olan öğrenciler, lisansüstü programlarda öğrenim görmek üzere başvuruda bulunabilirler.
Bu programda ara sınav, ödev, sunum, proje, uygulama ve dönem sonu sınavı gibi farklı değerlendirme yöntemleri uygulanmaktadır. Öğrenciler her ders için ara sınav (veya proje, seminer, ödev, uygulama gibi yarıyıl içi çalışma) ve yarıyıl sonu sınavına tabi tutulurlar. Başarı notuna, ara sınavın katkısı %40 ve yarıyıl sonu sınavının katkısı % 60 şeklindedir. Tüm sınavlar 100 puan üzerinden değerlendirilir. Yarıyıl sonu sınavından en az 60 puan alma zorunluluğu vardır. Bir dersten (AA),(BA),(BB),(CB) ve (CC) harf notlarından birini alan öğrenciler o dersi başarmış sayılırlar. Öğrenciler, her yarıyılın sonunda o yarıyıla ait kaldıkları derslerden bütünleme sınavına girerler.
Mezuniyet için dört yıllık lisans programda 240 AKTS'yi başarı ile tamamlanması gerekmektedir. Kayıtlı olduğu öğretim programının ders, uygulama, staj gibi tüm gereklerini yönetmelik hükümlerine göre başarıyla tamamlayan öğrenciler diploma almaya hak kazanırlar.
Tam Zamanlı
Program Başkanı Dr. Ogretim Uyesi Melissa Ozlem Grab Eğitim Fakültesi B Blok Güre Yerleşkesi
Yabancı Diller Eğitim Bölümünün eğitim ve öğretim faaliyetleri, Eğitim Fakültesi binasına ait dersliklerde yapılmaktadır. Bölüm olanakları açısından Giresun Üniversitesi Kütüphanesi'nin basılı ve elektronik kaynakları öğrencilerin erişimine açık olduğu gibi, öğrencilerimiz abone olunan veritabanlarından da yararlanabilmektedirler. Öğrencilerimiz ayrıca üniversiteya ait tüm sosyal kültürel faaliyetlerden yararlanabilmektedir. Öğrenciler Erasmus, Farabi gibi öğrenci değişim ve staj hareketliliği programlarından da yararlanabilmektedir.
1 | İngiliz Dili Öğretimini etkileyebilecek kuralları kavrayabilir, analiz edebilir ve etkili öğretimi sağlayan bir öğretim planı hazırlayıp uygulayabilir. Bu öğretim planına göre öğretme ve öğrenme süreçlerini yönetebilir. |
2 | İngiliz Dilinin teorik ve uygulamalı dilbilim kavramlarını bilir ve bu bilgileri dil öğretim yöntem ve tekniklerini kullanarak uygulayabilir. İngiliz Dilinin yapısal özelliklerini bilir ve uygun öğretim tekniklerini kullanarak öğretebilir. |
3 | Bilgi, İletişim ve Öğretim Teknolojilerini İngilizce eğitim ve öğretiminde yetkin bir şekilde kullanabilir. |
4 | Eğitim programlarının geliştirilmesi ve değerlendirilmesine yönelik, ilke, kuram, yaklaşım ve teknikleri uygulayabilir. |
5 | İngilizce Öğretmenliği alanındaki kavram ve süreçleri bilir ve analiz edebilir, bunları bilimsel yöntemler ile değerlendirebilir, uygulayabilir ve yorumlayabilir. |
6 | Çeviri bilimindeki temel kuram ve yaklaşımları, değişik metin türlerinin özelliklerini betimleyebilir. Metinleri İngilizce ’den Türkçe ’ye, Türkçe’den İngilizce ’ye çevirebilir. |
7 | İngilizceyi günlük ve profesyonel yaşamlarında karşılaşabilecekleri farklı ortamlarda kullanabilir, yazılı ve sözlü olarak iletişim kurabilir. |
8 | Birinci ve ikinci dil edinimi teorilerini bilir, açıklar, ve bu teorilerin yabancı dil öğretimi teorileri ve uygulamalarıyla bağlantısını kurabilir. |
9 | İngilizce dilinin dört becerisini (okuma, yazma, konuşma ve dinleme) geliştirecek, bilgiye erişebilecek,ve bu dil becerilerini verimli kullanip, bilgilerini yazılı ve sözlü olarak paylaşabilir. |
10 | İngiliz Dili öğretimi ile ilgili ölçme ve değerlendirme araç ve materyallerini kullanabilir, geliştirebilir ve bu araç ve yöntemlerin güvenirliğini değerlendirebilir ve ölçme ve değerlendirme yöntemlerini etik ilkeler ışığında uygulayabilir ve raporlaştırabilir ve uygun şekilde kullanabilir. |
11 | Klasik ve Modern Edebiyat alanında temel düzeyde alanın kavram ve ilkelerini tanımlayabilir, bilgiyi çözümleyebilir ve yapılandırabilir. Bu kavram ve ilkeleri yabancı dil öğretimi alanında uygulayabilir. |
12 | Öğrencilerin sosyal, psikolojik ve gelişimsel özelliklerini belirleyebilir, ve gelişimlerini desteklemek amacıyla uygun egitim ve sosyal etkinlikler duzenleyebilir. |
13 | Öğrenme ortamlarındaki bireysel, kültürel ve psikososyal çeşitliliğe duyarlı eğitim-öğretim faaliyetleri gerçekleştirebilir ve farklı yerel ortamlara uyum sağlayabilir. |
14 | İngiliz Dili öğretimi ile ilgili bilgiye ulaşmak için kullanılması gereken bilimsel araştırma yöntemlerini kullanabilir ve alandaki mevcut sorunlara çözüm üretebilmek amacıyla bilimsel araştırma sürecini eleştirel bir araştırmacı bakış açısı ile başarıyla gerçekleştirebilir ve bu bilgileri okul ortamında uygulayabilir. |
15 | Farklı yaş, dil ve kültür gruplarındaki öğrencilerin dil edinme ve öğrenme özelliklerini bilir ve dil öğretim yöntem, tekniklerini ve yaklaşımlarını bu özellikler doğrultusunda kullanabilir. |
16 | Lisans düzeyinde edindiği teorik bilgiyi ve pratik tecrübeyi gerçek sınıf ortamında bulunan değişkenleri de göz önünde bulundurarak prensipli bir biçimde uygulayabilir. |
17 | Ders kitaplarının ve materyallerin öğrenci profiline uygunluğunu eleştirel olarak değerlendirebilir ve öğrencilerin yeterlilik düzeylerine ve ihtiyaçlarına uygun kitap ve materyalleri seçebilir. |
18 | Öğrencilerinin ihtiyaçları, öğretim planları ve müfredata göre günlük ders planlarını düzenleyebilir, uygulayabilir ve uygun öğretim teknolojisi ve materyalleri hazırlayabilir. |
0. Dönem | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
EĞTİNG-100 | İngilizce | Yabancı Dıl Yeterlık Ders Kurulu (İngılızce) | Zorunlu | - | - | - | - | |
INGEGT-402 | Türkçe | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II | Zorunlu | 2 | 6 | - | - | |
Toplam | 2 | 6 | 0 | |||||
1. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
GKAIIT1 | Türkçe | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ 1 | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GKBILTEK | Türkçe | BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
GKTRKCD1 | Türkçe | TÜRK DİLİ 1 | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
GKYABD1 | Türkçe | YABANCI DİL 1 | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
INGEGT-101 | Türkçe | OKUMA BECERİLERİ-I | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
INGEGT-103 | Türkçe | YAZMA BECERİLERİ-I | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
INGEGT-105 | Türkçe | DİNLEME VE SESLETİM-I | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
INGEGT-107 | Türkçe | SÖZLÜ İLETİŞİM BECERİLERİ-I | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
MBEGTGIR | Türkçe | EĞİTİME GİRİŞ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MBEGTSOS | Türkçe | EĞİTİM SOSYOLOJİSİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
Toplam | 22 | 0 | 0 | 30 | ||||
2. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
GKAIIT2 | Türkçe | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ 2 | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GKTRKCD2 | Türkçe | TÜRK DİLİ 2 | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
GKYABD2 | Türkçe | YABANCI DİL 2 | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
INGEGT-102 | Türkçe | OKUMA BECERİLERİ-II | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
INGEGT-104 | Türkçe | YAZMA BECERİLERİ-II | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
INGEGT-106 | Türkçe | DİNLEME VE SESLETİM-II | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
INGEGT-108 | Türkçe | SÖZLÜ İLETİŞİM BECERİLERİ-II | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
INGEGT-110 | Türkçe | İNGİLİZCE YAPISI | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
MBEGTFLF | Türkçe | EĞİTİM FELSEFESİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MBEGTPSK | Türkçe | EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
Toplam | 21 | 0 | 0 | 30 | ||||
3. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
EĞİTİM-GK-SEÇMELİ | Türkçe | EĞİTİM FAKÜLTESİ GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ DERS GRUBU | Seçmeli | - | - | - | - | |
EĞİTİM-MB-SEÇMELİ | Türkçe | EĞİTİM FAKÜLTESİ MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ DERS GRUBU | Seçmeli | - | - | - | - | |
INGEGT-201 | Türkçe | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
INGEGT-203 | Türkçe | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
INGEGT-205 | Türkçe | İNGİLİZCE ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
INGEGT-207 | Türkçe | İNGİLİZ EDEBİYATI-I | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
INGEGT-209 | Türkçe | DİLBİLİMİ-I | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
INGEGT-211 | Türkçe | ELEŞTİREL OKUMA VE YAZMA | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
İNGEGTALANSEC-III | Türkçe | İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ALAN SEÇMELİ-III | Seçmeli | - | - | - | - | |
UNISEC-II | Türkçe | ÜNİVERSİTE SEÇMELİ - II | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
Toplam | 14 | 0 | 0 | 16 | ||||
4. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
EĞİTİM-GK-SEÇ-IV | Türkçe | EĞİTİM FAKÜLTESİ GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ DERS GRUBU-IV | Seçmeli | - | - | - | - | |
EĞİTİM-MB-SEÇ-IV | Türkçe | EĞİTİM FAKÜLTESİ MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ DERS GRUBU-IV | Seçmeli | - | - | - | - | |
INGEGT-202 | Türkçe | TÜRK EĞİTİM TARİHİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
INGEGT-204 | Türkçe | EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
INGEGT-206 | Türkçe | İNGİLİZCE ÖĞRETİM PROGRAMLARI | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
INGEGT-208 | Türkçe | İNGİLİZ EDEBİYATI-II | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
INGEGT-210 | Türkçe | DİL BİLİMİ-II | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
INGEGT-212 | Türkçe | DİL EDİNİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
İNGEGTALANSEC-IV | Türkçe | İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ALAN SEÇMELİ-IV | Seçmeli | - | - | - | - | |
UNISEC-III | Türkçe | ÜNİVERSİTE SEÇMELİ - III | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
Toplam | 14 | 0 | 0 | 16 | ||||
5. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
EĞİTİM-GK-SEÇMELİ-V | Türkçe | EĞİTİM FAKÜLTESİ GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ DERS GRUBU-V | Seçmeli | - | - | - | - | |
EĞİTİM-MB-SEÇMELİ-V | Türkçe | EĞİTİM FAKÜLTESİ MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ DERS GRUBU-V | Seçmeli | - | - | - | - | |
INGEGT-301 | Türkçe | SINIF YÖNETİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
INGEGT-303 | Türkçe | EĞİTİMDE AHLAK VE ETİK | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
INGEGT-305 | Türkçe | ÇOCUKLARA YABANCI DİL ÖĞRETİMİ-I | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
INGEGT-307 | Türkçe | İNGİLİZCE DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ-I | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
INGEGT-309 | Türkçe | DİL VE EDEBİYAT ÖĞRETİMİ-I | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
İNGEGTALANSEC-V | Türkçe | İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ALAN SEÇMELİ-V | Seçmeli | - | - | - | - | |
Toplam | 12 | 0 | 0 | |||||
6. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
EĞİTİM-GK-SEÇMELİ-VI | Türkçe | EĞİTİM FAKÜLTESİ GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ DERS GRUBU-VI | Seçmeli | - | - | - | - | |
EĞİTİM-MB-SEÇMELİ-VI | Türkçe | EĞİTİM FAKÜLTESİ MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ DERS GRUBU-VI | Seçmeli | - | - | - | - | |
INGEGT-302 | Türkçe | EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
INGEGT-304 | Türkçe | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
INGEGT-306 | Türkçe | ÇOCUKLARA YABANCI DİL ÖĞRETİMİ-II | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
INGEGT-308 | Türkçe | İNGİLİZCE DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ-II | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
INGEGT-310 | Türkçe | DİL VE EDEBİYAT ÖĞRETİMİ-II | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
İNGEGTALANSEC-VI | Türkçe | İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ALAN SEÇMELİ-VI | Seçmeli | - | - | - | - | |
Toplam | 12 | 0 | 0 | 3 | ||||
7. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
EĞİTİM-MB-SEÇ-VII | Türkçe | EĞİTİM FAKÜLTESİ MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ DERS GRUBU-VII | Seçmeli | - | - | - | - | |
INGEGT-401 | Türkçe | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I | Zorunlu | 2 | 6 | - | - | |
INGEGT-403 | Türkçe | ÖZEL EĞİTİM ve KAYNAŞTIRMA | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
INGEGT-405 | Türkçe | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Zorunlu | 1 | 2 | - | - | |
INGEGT-407 | Türkçe | İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE DERS İÇERİĞİ GELİŞTİRME | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
INGEGT-409 | Türkçe | ÇEVİRİ | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
İNGEGTALANSEC-VII | Türkçe | İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ALAN SEÇMELİ-VII | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
Toplam | 13 | 8 | 0 | |||||
8. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
EĞİTİM-MB-SEÇ-VIII | Türkçe | EĞİTİM FAKÜLTESİ MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ DERS GRUBU-VIII | Seçmeli | - | - | - | - | |
INGEGT-402 | Türkçe | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II | Zorunlu | 2 | 6 | - | - | |
INGEGT-404 | Türkçe | OKULLARDA REHBERLİK | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
INGEGT-406 | Türkçe | İNGİLZCE ÖĞRETİMİNDE SINAV HAZIRLAMA | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
İNGEGTALANSEC-VIII | Türkçe | İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ALAN SEÇMELİ-VIII | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
Toplam | 9 | 6 | 0 | |||||
EĞİTİM-GK-SEÇMELİ - EĞİTİM FAKÜLTESİ GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ DERS GRUBU | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
GKSEÇ-01 | Türkçe | BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKSEÇ-02 | Türkçe | BESLENME VE SAĞLIK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKSEÇ-03 | Türkçe | BİLİM TARİHİ VE FELSEFESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKSEÇ-04 | Türkçe | BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKSEÇ-05 | Türkçe | EKONOMİ VE GİRİŞİMCİLİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKSEÇ-06 | Türkçe | GELENEKSEL TÜRK EL SANATLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKSEÇ-07 | Türkçe | İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKSEÇ-08 | Türkçe | İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKSEÇ-09 | Türkçe | KARİYER PLANLAMA VE GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKSEÇ-10 | Türkçe | KÜLTÜR VE DİL | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKSEÇ-11 | Türkçe | MEDYA OKURYAZARLIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKSEÇ-12 | Türkçe | MESLEKİ İNGİLİZCE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKSEÇ-13 | Türkçe | SANAT VE ESTETİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKSEÇ-14 | Türkçe | TÜRK HALK OYUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKSEÇ-15 | Türkçe | TÜRK İŞARET DİLİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKSEÇ-16 | Türkçe | TÜRK KÜLTÜR COĞRAFYASI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKSEÇ-17 | Türkçe | TÜRK SANATI TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKSEÇ-18 | Türkçe | TÜRK MUSİKİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKSEÇ-19 | Türkçe | MÜZİĞİN FİZİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
EĞİTİM-MB-SEÇMELİ - EĞİTİM FAKÜLTESİ MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ DERS GRUBU | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
MBSEÇ-01 | Türkçe | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-02 | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-03 | Türkçe | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-04 | Türkçe | EĞİTİM HUKUKU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-05 | Türkçe | EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-06 | Türkçe | EĞİTİM TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-07 | Türkçe | EĞİTİMDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-08 | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-09 | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-10 | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-11 | Türkçe | ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-12 | Türkçe | HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-13 | Türkçe | KAPSAYICI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-14 | Türkçe | KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-15 | Türkçe | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-16 | Türkçe | MİKRO ÖĞRETİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-17 | Türkçe | MÜZE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-18 | Türkçe | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-19 | Türkçe | ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-20 | Türkçe | ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-21 | Türkçe | SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-22 | Türkçe | YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
İNGEGTALANSEC-III - İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ALAN SEÇMELİ-III | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
İNGAESEÇ-01 | Türkçe | İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
UNISEC-II - ÜNİVERSİTE SEÇMELİ - II | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
EĞİTİM-GK-SEÇ-IV - EĞİTİM FAKÜLTESİ GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ DERS GRUBU-IV | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
GKSEÇ-01 | Türkçe | BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKSEÇ-02 | Türkçe | BESLENME VE SAĞLIK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKSEÇ-03 | Türkçe | BİLİM TARİHİ VE FELSEFESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKSEÇ-04 | Türkçe | BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKSEÇ-05 | Türkçe | EKONOMİ VE GİRİŞİMCİLİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKSEÇ-06 | Türkçe | GELENEKSEL TÜRK EL SANATLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKSEÇ-07 | Türkçe | İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKSEÇ-08 | Türkçe | İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKSEÇ-09 | Türkçe | KARİYER PLANLAMA VE GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKSEÇ-10 | Türkçe | KÜLTÜR VE DİL | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKSEÇ-11 | Türkçe | MEDYA OKURYAZARLIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKSEÇ-12 | Türkçe | MESLEKİ İNGİLİZCE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKSEÇ-13 | Türkçe | SANAT VE ESTETİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKSEÇ-14 | Türkçe | TÜRK HALK OYUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKSEÇ-15 | Türkçe | TÜRK İŞARET DİLİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKSEÇ-16 | Türkçe | TÜRK KÜLTÜR COĞRAFYASI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKSEÇ-17 | Türkçe | TÜRK SANATI TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKSEÇ-18 | Türkçe | TÜRK MUSİKİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GKSEÇ-19 | Türkçe | MÜZİĞİN FİZİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
EĞİTİM-MB-SEÇ-IV - EĞİTİM FAKÜLTESİ MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ DERS GRUBU-IV | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
MBSEÇ-01 | Türkçe | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-02 | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-03 | Türkçe | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-04 | Türkçe | EĞİTİM HUKUKU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-05 | Türkçe | EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-06 | Türkçe | EĞİTİM TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-07 | Türkçe | EĞİTİMDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-08 | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-09 | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-10 | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-11 | Türkçe | ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-12 | Türkçe | HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-13 | Türkçe | KAPSAYICI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-14 | Türkçe | KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-15 | Türkçe | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-16 | Türkçe | MİKRO ÖĞRETİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-17 | Türkçe | MÜZE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-18 | Türkçe | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-19 | Türkçe | ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-20 | Türkçe | ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-21 | Türkçe | SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-22 | Türkçe | YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
İNGEGTALANSEC-IV - İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ALAN SEÇMELİ-IV | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
İNGAESEÇ-02 | Türkçe | DÜNYA İNGİLİZCELERİ VE KÜLTÜR | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
UNISEC-III - ÜNİVERSİTE SEÇMELİ - III | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
EĞİTİM-GK-SEÇMELİ-V - EĞİTİM FAKÜLTESİ GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ DERS GRUBU-V | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
EĞİTİM-MB-SEÇMELİ-V - EĞİTİM FAKÜLTESİ MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ DERS GRUBU-V | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
MBSEÇ-02 | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-07 | Türkçe | EĞİTİMDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
İNGEGTALANSEC-V - İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ALAN SEÇMELİ-V | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
EĞİTİM-GK-SEÇMELİ-VI - EĞİTİM FAKÜLTESİ GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ DERS GRUBU-VI | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
EĞİTİM-MB-SEÇMELİ-VI - EĞİTİM FAKÜLTESİ MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ DERS GRUBU-VI | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
MBSEÇ-02 | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ-07 | Türkçe | EĞİTİMDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
İNGEGTALANSEC-VI - İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ALAN SEÇMELİ-VI | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
EĞİTİM-MB-SEÇ-VII - EĞİTİM FAKÜLTESİ MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ DERS GRUBU-VII | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
İNGEGTALANSEC-VII - İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ALAN SEÇMELİ-VII | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
EĞİTİM-MB-SEÇ-VIII - EĞİTİM FAKÜLTESİ MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ DERS GRUBU-VIII | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
İNGEGTALANSEC-VIII - İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ALAN SEÇMELİ-VIII | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |